فناوری

بهترین گوشی های هوشمند سال 2017

آیا می خواهید با بهترین گوشی های موبایل در سال 2017 آشنا شوید؟ سال 2017 شاهد رقابت شدید پرچمداران موبایل هستیم. سامسونگ که شکست سختی در ارائه گلکسی نوت 7 متحمل شده. با ارائه گلکسی اس 8 سخت در تلاش است تا جایگاه خود را به دست آورد.

ال جی که طی چند سال گذشته جایگاه خود را از دست داده و شرکت های چینی و سامسونگ سهم و جایگاه این شرکت را در بازار موبایل تصاحب کردند. با ارائه گوشی LG G6 می خواهد سهم خود را در بازار پس بگیرید.

سونی هم با ارائه گوشی های xperia xz premium و Sony Xperia XZ سهی دارد تا سهم قابل توجهی در بازار موبایل کسب کند. نوکیا که پس از سالها ناکامی و شکست با ارائه گوشی نوکیا 6 سعی دارد قدرتمند به بازار موبایل وارد رقابت شود. به نوعی این سه شرکت برای جبران آمن از طرف دیگر شرکت های چینی مثل شیائومی, هواوی و .. که این سالها رشد قابل توجهی داشتند. نمی خواهند جایگاه فعلی خود را در بازار موبایل از دست دهند.

شرکت اپل هم یکی از چند کمپانی قدرتمند تولید کننده موبایل بدون شک با ارائه آیفون 8 رقیب جدی برای شرکت های کره ای و چینی خواهد بود. با وجود این همه گوشی خوب و این همه پرچمدار قدرتمند انتخاب بهترین گوشی های 2017 واقعا سخت خواهد بود. هر کدام از این گوشی ها دارای قطعات سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری فوق العاده ای هستند. بعضی از این شرکت ها برای جذب مشتریان بیشتر انواع لوازم جانبی به همراه گوشی ارائه می دهند.

فارس کالا ویدئویی برای شما تهیه کرده است. که به بررسی و معرفی بهترین گوشی های موبایل در سال 2017 می پردازد. که تا کنون به بازار معرفی شدند. در این ویدئو که بیش از یک میلیون بیننده بر روی سایت یوتیوب داشته است. به بررسی سخت افزاری, نرم افزاری بهترین گوشی های جهان از جمله گلکسی اس 8 سامسونگ می پردازد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن