اخبارفناوری

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 توسط تولید کننده لوازم جانبی فاش شد!

تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی جدی سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شده. حتی بعضی سایت ها و افراد در فضای مجازی تصاویری را به این گوشی نسبت داده اند. البته یک سری اطلاعات از این گوشی توسط بعضی کارکنان سامسونگ به بیرون درز شده است. که تا حدود تصور ما را از پرچمدار آینده سامسونگ کامل شده است.

تولیدکنندگان لوازم جانبی همیشه با شرکت های تولیدکننده موبایل در ارتباط هستند. برای ساخت لوازم جانبی مثل قاب, محافظ و.. اطلاعات گوشی را قبل از اینکه به بازار عرضه شود از شرکت سازنده مثلا سامسونگ دریافت می کنند. تا همزمان با عرضه گوشی لوازم جانبی آن را به بازار عرضه کنند.

جدیدترین اخبار مربوط به مشخصات گلکسی اس 8 که توسط یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی فاش شد. این تولید کننده لوازم جانبی (که ترجیح داد ناشناس بماند) از شماتیک اصلی این گوشی هوشمند که برای تولید قاب در اختیار داشته، رندرهای سه بعدی از این محصول را منتشر کرده است که جزئیات ظاهری بیشتری از محصول جدید سامسونگ در اختیارمان قرار می‌دهد.

آن طور که تصاویر منتشر شده توسط این تولید کننده لوازم جانبی گلکسی اس 8 نشان می دهد. یکی از اولین مواردی که در تصاویر مورد نظر بیشتر به چشم می‌خورد، تغییرات و به بیان بهتر پختگی بیشتر طراحی خمیده‌ی طرفین نمایشگر است. بر اساس آنچه در رندرها می‌توان دید، حاشیه‌ی جانبی نمایشگر دیگر قابل رؤیت نیست، در حالی که در گلکسی اس ۷ اج، حاشیه‌ی نمایشگر گوشی با وجود خمیدگی تا حدودی از بالا قابل رؤیت بود. نکته‌ی دیگری که در این تصاویر مشهود است، حذف کلید فیزیکی از پنل جلویی و نبود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی است که گمانه‌ها در خصوص ترکیب سنسور اثر انگشت با نمایشگر را بیش از پیش افزایش داده است.

آن طور که مشخصت هست گلسی اس 8 در نسخه معمولی دارای دوربین دوگانه نیست. فقط نسخه گلکسی اس 8 پلاس مجهز به دوربین دوگانه هست.

3d renders galaxy s8

همچنین باید به شیارهای بلندگوی گلکسی اس ۸ اشاره کرد که در لبه‌ی بالا و پایین گوشی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی اس ۸ از وجود بلندگوی استریو بهره خواهد برد. در قسمت چپ لبه‌ی پایینی گلکسی اس ۸ نیز می‌توان درگاه مربوط به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را مشاهده کرد. با توجه به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C در گلکسی نوت ۷ و سری گوشی‌های هوشمند گلکسی A سال ۲۰۱۷، انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ نیز از وجود این درگاه بهره گیرد.

بر اساس جدیدترین خبرها گوشی galaxy s8 در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین ) رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن