اخبارفناوری

گزارش جدید از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس : صفحه نمایش 5.7 و 6.2 اینچ

آخرین گزارش های رسیده از کره جنوبی در مورد ویژگی های پرجمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و طراحی آن. تفاوت در سایز صفحه نمایش دو گوشی, حذف دکمه هوم, کاهش حاشیه در قسمت پایین گوشی.
آنچه که در مورد گلکسی اس 8 باید قطعی دانست اینکه دکمه فیزیکی هوم از گوشی Galaxy S 8 و Galaxy S 8 plus حذف شده است. که گلکسی اس 8 اولین گوشی در نوع خود است که دکمه هوم را از صفحه نمایش به صورت فیزیکی حذف کرده است. و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته است.

طبق این گزارش مدل استاندارد گلکسی اس 8 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ و گلکسی اس 8 پلاس بسیار متفاوت دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است.

برخلاف برخی شایعات خبری از دوربین دوگانه در پشت این گوشی نیست. سامسونگ بیشتر این کار را بخاطر تعدیل هزینه تولید گوشی انجام داده است. اما مشخصات دریافتی از گلکسی اس 8 پلاس این گوشی را دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل نشان می دهد.

جدیدترین شایعه در مورد این گوشی می گوید که یک مدل از گلکسی اس 8 آماده شده و برای مدیر اجرایی و نائب رئیس بخش تکنولوژی این شرکت ارسال شده است.

بدون شک شما میلیون ها نفر در سراسر جهان بی صبرانه منتظر رونمایی از گلکسی اس 8 هستند. MWC 2017جایی که این انتظار به سر می رسد.

آخرین مشخصات منتشر شده از گوشی سامسونگ galaxy s8 plus به شرح زیر است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 و پنل پشت از جنس گوریلاگلس 5 است. از دیگر مشخصات گوشی Galaxy S8 Plus به پردازنده اسنپ دراگون 835 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 می توان اشاره کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد باتری آن منتشر نشده است. در مورد حافظه این گوشی:  Galaxy S8 Plus در دو مدل با رم 6 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگ و رم 8 گیگ با حافظه داخلی 128 گیگ به بازار می آید. آن طور که مشخص شده است پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 8 سامسونگ دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل است. اگر مشخصات کاملام دقیق این گوشی را می خواهید باید تا زمان عرضه نهایی این محصول منتظر بمانید.

مشاهده مشخصات کامل گوشی گلکسی اس 8 پلاس

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن