اخبارفناوری

کاربران توییتر 280 کاراکتر توییت کنند!

همانطور که می دانید قابلیت توییت کردن در شبکه اجتماعی توییتر فقط 140 کارکتر بود. هر چند توییتر از ماه قبل به صورت آزمایشی این محدود را به 280 کارکتر ارتقا داده بود. اما امروز اعلام کرد که تمامی کاربران می توانند توییت 280 کارکتری ارسال کنند.

توییتر که تاکنون به کوتاه و مختصر بودن پیام ها معروف بود. محدودیت 140 کاراکتری کاربران را مجبور می کرد تا پیام های خود را بسیار خلاصه و کوتاه بیان کنند. همچنین سرعت خواندن پیام ها را افزایش می داد. دیگر کاربران مجبور نبود پیام های طولانی را بخوانند. محدودیتی که جاذبه توییتر بود.

توییتر به طور آزمایشی طرح افزایش تعداد توییت از 140 کاراکتر به 280 کاراکتر را اجرا کرده بود. طرحی که نگرانی این غول تکنولوژی را از بابت افزایش تعداد کاراکترهای توییت کاربران برطرف کرده بود.

آلیزا روسن، مدیر توییتر دراین‌باره می‌گوید: “ما در ابتدا نگران بودیم که با افزایش ظرفیت توییت‌ها، همه کاربران از این به بعد با کل ظرفیت یعنی 280 حرف، توییت کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ابتدا آن را به‌طور موقت تست کنیم و ببینیم چه بازخوردی خواهیم داشت.”

وی ادامه می‌دهد: “در مدتی که این امکان را به‌طور آزمایشی برای برخی کاربران آزاد کردیم، دیدیم که در کمال تعجب تنها در 5 درصد توییت‌ها از بیش از 140 حرف استفاده شد و 2% نیز با بیش از 190 حرف پست شد.این دوره آزمایشی باعث شد بدون هیچ نگرانی، تعداد کاراکتر توییت‌های همه کاربران در سراسر دنیا را افزایش دهیم.”

از امروز به بعد همه کاربران تو‌ییتر با همه زبان‌ها به‌استثنای چینی، ژاپنی و کره‌ای شامل این افزایش محدودیت کاراکتر در تو‌ییتر می‌شوند.ازآنجایی‌که ساختار زبان چینی، ژاپنی و کره‌ای متفاوت است محدودیت تعداد کاراکتر به انتقال پیام در این زبان‌ها آسیبی نمی‌زند و هر یک از حروف اطلاعات بیشتری را نسبت به حروف انگلیسی و .. به مخاطب منتقل می‌کند. به‌جز کاربرانی که با یکی از این سه زبان توییت می‌کنند بقیه کاربران از این به بعد می‌توانند با کاراکترهای بیشتری توییت کنند.

اکنون باوجود شبکه‌های اجتماعی متفاوت مانند اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ چت ،شبکه اجتماعی تو‌ییتر سعی می‌کند با افزایش جذابیت محیط توییتر برای کاربران، تعداد کاربران بیشتری را به خود جذب کند و درآمد خود را نیز از این طریق افزایش دهد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن