فناوریموبایل

iPhone 8 2017 با دوربین های عمودی دوگانه, صفحه نمایش 5 اینچ روانه بازار می شود!

هنوز هیچ تصویری واقعی از آیفون 8 پرچمدار اپل در سال 2017 به بیرون درز نشده است. تا همچنان بازار شایعات درمورد این گوشی داغ باشد. آخرین شایعات در مورد این گوشی خبر از دوربین دوگانه و صفحه نمایش 5 اینچی دارد. پرچم‌دار ۲۰۱۷ اپل یا آیفون 8 به لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد.

سایت ژاپنی تکنولوژی Macotakara گزارش داده است. که گوشی جدید آیفون 8 با دو دوربین که به جای آنکه در حالت افقی قرار بگیرند. در حالت عمودی قرار می گیرند. بر اساس این گزارش آیفون 8 و مشخصات ( ممکن است آیفون 7 اس نامیده شود) و البته شاهد تغییر سایز در صفحه نمایش آیفون و آیفون پلاس خواهیم بود. پرچمدار جدید اپل 2017 به جای صفحه نمایش 4.7 اینچی و 6 اینچی با صفحه نمایش 5 اینچی و 5.8 اینچی روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش این سایت آیفون 8 در سه ماهه دوم سال 2017 با نمایشگر خمیده OLED و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش رونمایی شود.

آنچه از گوشی iPhone 8 2017 انتظار می رود حذف دکمه فیزیکی هوم, بدنه شیشه ای, پشتیبانی از شارژر بی سیم, پردازند A11 با پشیبانی از تکنولوژی پردازند های 10 نانومتری, اسکن چهره, دو سنسور دوربین و.. شایعاتی هستند که در مورد مشخصات آیفون 8 پرچمدار 2017 اپل منتشر می شود.

منبع:ibtimes.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن