اخبارفناوری

نسل جدید گوشی های بلک بری توسط TCL در CES 2017 رونمایی می شود!

کمپانی جدید TCL در بازار ایران با محصولاتی چون کولرهای گازی و تلویزیون شناخته شده است. البته گوشی های آلکاتل نیز توسط تی سی اِل تولید می شود. و پیش از این گوشی‌های هوشمندی نظیر DTEK50 و DTEK60 را با برند بلک‌بری به بازار عرضه کرده است.

  چندی پیش بلک‌بری اعلام کرد تولید گوشی‌های هوشمند را کنار گذاشته است. و دیگر خود درگیر تولید محصولات سخت‌افزاری نخواهد شد. این کمپانی گواهی تولید گوشی‌های هوشمند با برند بلک‌بری را به کمپانی تی‌سی‌اِل واگذار کرده است. خیلی از کاربران و طرفداران بک بری از این خبر ناراحت شدند.زیرا که مطمئن نیستند تی سی ال بتوانند همان کیفیت قبلی بک بری را در تولید گوشی هایش ادامه دهد. بلک بری امن ترین سیستم عامل موبایل در جهان را دارد. و عنوان امن ترین گوشی هوشمند جهان به محصول جدید بلک بری به نام dtek50 blackberry تعلق دارد. حالا دیگر گوشی های هوشمند و امنیتی بلک بری توسط تی س ال تولید می شود. انتظار می رود که از لحاظ گرافیک و صفحه نمایش با توجه به توان تی سی ال شاهد پیشرفت و تحولی در گوشی های جدید بلک بری باشیم.

تی‌سی‌اِل علاوه بر اینکه گوشی‌های هوشمند با برند آلکاتل را راهی بازار می‌کند، پیش از این نیز سابقه‌ی همکاری با بلک‌بری را در کارنامه دارد. بلک‌بری در نظر دارد با برون‌سپاری تولید گوشی‌های هوشمندش، همچنان در بازار حضور داشته باشد و این وظیفه را بر عهده‌ی تی‌سی‌اِل نهاده است.
حال شاهد انتشار اخباری در مورد عرضه‌ی اولین سری از گوشی‌های ساخت TCL با برند بلک‌بری در جریان CES 2017 هستیم. مدیرعامل تی‌سی‌اِل در آمریکای شمالی با انتشار توییتی به این نکته اشاره کرد که این کمپانی در جریان برگزاری CES 2017 اولین نسل از گوشی‌های هوشمند بلک‌بری را راهی بازار می‌کند.

وی در این توییت از بی‌صبری خود برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی‌های هوشمند جدید بلک‌بری در CES 2017 سخن گفته است. CES 2017 در ابتدای ژانویه سال آینده‌ی میلادی طبق روال همیشگی آن برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست تی‌سی‌اِل چه گوشی‌های هوشمندی را در جریان برگزاری CES رونمایی خواهد کرد.

منبع ubergizmo

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن