فناوریموبایل

تصویر گوشی ال جی جی 6 فاش شد+ مشخصات

اواخر هر سال میلادی بازار شایعات در مورد گوشی های جدید و پرچمداران موبایل داغ می شود. ال جی هم یکی از بزرگترین شرکت های جهان در زمینه تولید موبایل هست. که روزهای خوبی را سپری نمی کند. رقیبان بزرگی در شرق آسیب پیدا شدند که بازار ال جی را به شدت ضعیف کردند. اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد با تولید گوشی های متعدد و کاهش قیمت نسبت به رقبا بازار از دست رفته خود را به دست آورد. یکی از گوشی های که ال جی قصد رونمایی از آن در روزهای شروع سال 2017 دارد. گوشی هوشمند LG G6 است. که تصویر اولیه آن فاش شده است. از آنجا که مدل 2016 این گوشی یعنی LG G5 نتوانسته رضایت مشتریان را بدست آورد. به نظر می رسد ال جی جی 6 با تغیرات و یک گوشی مابین ال جی جی 5 و ال جی V20 باشد.

LG G6

 این تصویر جدید و اولیه LG G6، توسط شای میزارچی (Shai Mizarchi) منتشر شده است. کسی که در گذشته اطلاعات زیادی را از پرچمداران دو کمپانی کره‌ای ال جی و سامسونگ افشا کرده. فارس کالا پلاس هم در سریعتر زمان این خبر را برای شما منتشر کرده است. تا در جریان جدیدترین گوشی های بازار قرار بگیرید.

 آنچه که در این تصویر گویاست گوشیLG G6 از طول 72.43 میلی‌متر برخوردار است که نسبت به گوشی جی 5 ما طول 73.9 میلی‌متر کوتاه قامت‌تر خواهد بود. هرچند این ابعاد از نظر ما تایید شده نیست، اما کوتاه‌تر شدن این گوشی امری قطعی است و ما در نسل آینده شاهد آن خواهیم بود.


متاسفانه تا بدین لحظه اطلاعات جدیدی مبنی بر ماژولار بودن یا غیرماژولار بودن این گوشی به دست ما نرسیده است، اما به نظر می‌رسد حتی اگر G6 همانند نسل فعلی خود، از طراحی ماژولاری برخوردار نباشد ما می‌‌توانیم انتظار حضور یک باتری پشتی جداشدنی نظیر گوشی V20 را در آن داشته باشیم. در حال حاضر، تصمیم بر عدم ماژولار بودن این گوشی، نزدیک‌ترین شایعه نزدیک به واقعیت است.

از دیگر مشخصات منتسب به گوشی LG G6 می‌توان به افزایش ابعاد نمایشگر از 5.3 اینچ به 5.5 اینچ، وضوح 2K یا QHD، چیپست اسنپدراگون 821 (یا حتی نسخه قدرتمندتری همچون اسنپدراگون 830)، رم 6 گیگابایتی و یک ستاپ دوربین دوگانه پشتی نظیر نسل گذشته البته با پیشرفت‌هایی محسوس اشاره کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن