اخبارفناوری

تصاویر واقعی گوشی ال جی جی 6 از تمامی زوایا + مشخصات

برای اولین بار تصاویر واقعی از پرچمدار جدید ال جی جی 6 به بیرون درز شده که این گوشی را از تمامی زوایا نشان می دهد. حالا در 24 ساعت گذشته 4 عکس از چهار زوایه مختلف گوشی ال جی منشتر شده است. که نمای کامل این گوشی را به ما نشان می دهد. این تصاویر مشخصات ال جی جی 6 را کامل تر می کند. 26 فوریه زمانی رونمایی از ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2017 خواهد بود. ال جی هم قبلا اعلام کرده است که قصد دارد زودتر از سامسونگ پرچمدار خود را عرضه و فروش آن را آغاز کند تا در نبود سامسونگ بتواند بازار خوبی برای پرچمدار خود بدست آورد.

همانطور که قبلا در خبرها نیز منشتر شده است. جک 3.5 میلی متری در LG G6 به بالای گوشی منتقل شده است. که تصویر زیر تائید کننده شایعات و خبرهای قبلی در مورد مشخصه جک 3.5 میلمی متری در ال جی جی 5 بوده است.

از آنجا که رونمایی از این گوشی 26 فوریه هست تا آن زمان اخبار و شایعات زیادی در مورد سخت افزار داخلی ال جی G6 و دوربین آن منتشر می شود. که در فارس کالا به آنها خواهیم پرداخت.

حاشیه گوشی LG G6 نسبت به مدل سال 2016 این شرکت بسیار کاهش یافته است. صفحه نمایش 5.7 اینچی, با رزولوشن 2,880×1,440 تاچ اسکرین است. لبه های این گوشی گرد هست.

با توجه به تصویر زیر ال جی از دوربین دوگانه استفاده کرده است. این عکس نشان می دهد که ال جی دارای قاب فلزی دارای فلز براق در پشت هست. و از رنگ آبی خاکستری جالب استفاده شده است. البته آرایش دوربین دوگانه این گوشی و سنسور اثر انگشت در نوع تعجب آور است. استفاده از دوربین اصلی دوگانه به شما قدرت فیلمبرداری و عکس برداری دو برابر می دهد.

یک اسپیکر در سمت راست, پورت USB نوع C در پایین, دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ, محل قرار گرفتن سیم کارت و سینی کارت حافظه در سمت راست قرار گرفته است.

طراحی ماژولار در این گوشی نیز کنار گذاشته شده است. قابل تعویض بودن باطری ال جی جی 6 کاملا منتفی شده است.

از آنجا که پردازنده اسنپدراگون 835 انحصاری برای پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 8 می باشد. پس باید انتظار استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 821 در ال جی جی 6 داشته باشیم.

با توجه به شایعات و رندرهای فاش از پرچمدار 2017 ال جی LG G6 این گوشی دارای تائیدیه IP68 که نشان از ضدب آب بودن گوشی و مقاوم در برابر گرد و خاک می باشد. چیپست کوالکام Snapdragon 821 و باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر.

در مورد قیمت ال جی جی 6 خبر دقیقی نداریم. به محض دریافت خبر جدید از قیمت LG G6 بر روی فارس کالا منتشر می کنیم. اما با توجه به اینکه ال جی می خواهد بازار از دست رفته خود را بازیابی کند. مطمئنا قیمت مناسب و بسیار ارزانتر از پرچمداران سامسونگ در نظر خواهد گرفت. تا کسانی که از لحاظ مالی توان خرید گوشی گلکسی اس 8 را ندارند بتوانند با قیمت مناسب تر ال جی G6 را انتخاب کنند.

اگر پیگیر لوازم جانبی ال جی جی 6 هستید. بدانید که هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از لوازم جانبی این گوشی فاش نشده است. و معلوم نیست که ال جی به همراه گوشی چه لوازم جانبی قرار می دهد.

منبع: gsmarena.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن