فناوریموبایل

گوشی جدید هواوی پی 10 لایت معرفی شد؛ مشخصات کامل

گوشی جدید هواوی که تا دو هفته آینده روانه بازار می شود. هواوی پی 10 لایت می باشد. با صفحه نمایش کوچکتر نسبت به پرچمدار این شرکت یعنی هوای پی 10 .

قبلا هم مشختصات فنی این گوشی توسط یکی از فروشگاه های اینترنتی در اروپا لو رفته بود.

مشخصات فنی گوشی Huawei P10 Lite

هواوی پی 10 لایت به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده که در مقایسه با دیگر محصولات تقریبا رده بالای بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌علاوه، تراشه کایرین 658 (Kirin 658) با پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2 مسئول مدیریت اطلاعات در گوشی جدید هواوی خواهد بود. در مورد دوربین، پی 10 لایت به سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در قسمت پشتی مجهز شده و دوربین دوم آن با سنسوری 8 مگاپیکسلی و ویژگی “Portrait Selfie”، توانایی ثبت سلفی‌هایی جذاب با حالت بوکه را خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید نیز می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با سیستم شارژ سریع، اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 همراه با قابلیت “Knuckle gesture”، اپلیکیشن “Quik”، نسخه 5.0 از حالت ذخیره انرژی و عملکرد بهتر اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه گوشی هواوی پی 10 لایت

گوشی جدید هواوی قرار است از تاریخ 31 مارس (11 فروردین) در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و طلایی (Platinum Gold) با بدنه‌ای سرامیکی و اصطلاحا سندبلاست (Sand Blast) روانه بازار شود. به‌علاوه پیش‌فروش این گوشی در کشور انگلستان از امروز توسط “Carphone Warehouse” ،”EE” و “Vodafone” با قیمت 299 یورو آغاز شده است.

درواقع پیش‌فروش پی 10 لایت همراه با گوشی های پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) با قیمت‌های 549 و 649 یورو آغاز خواهد شد و پی 10 نیز همراه با نسخه لایت آن در تاریخ 11 فروردین به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود. نسخه پلاس نیز قرار است از تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) به فروش رسد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن