موبایل

تصاویر جدید و مشخصات پرچمدار نوکیا Nokia C1

روزهایی که نوکیا مثل همیشه به کار خود بدون کپی برداری از دیگران ادامه می داد. این سامسونگ بود که با تقلبی از اپل و نوکیا گوشی سامسونگ امروزی را تولیدکرد. گوشی که تلفیقی از نوکیا و اپل هست. شاید اگر نوکیا هم مثل دیگر شرکت ها جعل و کپی برداری می کرد. چنین سرنوشت بدی نداشت. البته گوگل با سیستم عامل اندرویدش به سامسونگ کمک شایانی کرد. و یکی از مشکلات نوکیا سیستم عامل سیمبین و جاوا بود.

حالا نوکیا پس از سالها میخواهد با یک پرچمدار جدید به بازار بر گردد. آن هم برند نوکیا توسط شرکت HMD Global روانه بازار می شود.  تصاویر از پرچمدار جدید نوکیا منتشر شده است. هر چند کاملا واقعی نیست. اما آنطور که پیداست نشان می دهد. Nokia C1 هم مثل سامسونگ بدون حاشیه و دارای حاشیه بسیار کمی در بالا و پایین هست. خبری از دکمه های ویزیکی مثل دکمه هوم در جلو نیست.

در پشت دستگاه به نظر می‌رسد از دوربینی دوگانه استفاده خواهد شد. همچنین در این تصاویر شاهد فاش شدن اطلاعاتی در رابطه با پرچم‌دار آتی نوکیا هستیم. از این مشخصات می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰، ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. البته باتری ۳۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز پردازنده‌ی قدرتمند این گوشی را همراهی خواهد کرد. از آنجا که نوکیا آغازی دوباره دارد.نباید آنگونه که مشخصات سخت افزاری این گوشی نشان می دهد. نباید از نوکیا سی 1 در حد پرچمداران سامسونگ و ال جی انتظار داشت. اما اگر نوکیا قیمت معقول و مناسبی برای این محصول تعیین کند. بدون شک طرفداران قدیمی خود را جذب می کند.

گوشی های نویکا همیشه ار لحظا دوربین بهترین کیفیت را داشت. از دیگر مشخصات گوشی نوکیا می‌توان به دوربین دوگانه با ترکیبی از حسگرهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که مجهز به فلش سه‌گانه زنون نیز هستند. همچنین پورت یو‌اس‌بی نوع سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی دیده می‌شوند.

گوشی Nokia C1 به احتال زیاد در کنگره CES 2017 رونمایی خواهد شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن