اخبار

تصاویر و مشخصات گوشی سونی Xperia XA لو رفت!

سونی طی چند سال گذشته نتوانسته پرچمدار قابل قبولی در حد سامسونگ و اپل به بازار روانه کند. و گوشی های تولیدی این شرکت با تکرار همان طراحی ظاهری قبلی روانه بازار می شدند. حالا باید ببینیم که برای سال 2017 پرچمدار سونی چگونه خواهد بود. آیا سونی باز هم همان گوشی های قبلی را بهبهود داده و با کمی تغییرات تکرار خواهد کرد یا اینکه محصول جدیدش از لحاظ امکانات سخت افزاری و ظاهر طرفداران و رقبایش را شگفت زده خواهد کرد.

اکنون خبر می رسد که اطلاعات گوشی سونی اکسپریا XA به بیرون درز کرده. تا پایانی بر شایعات در مورد مشخصات و ظاهر این گوشی باشد.

با توجه به این تصاویر می‌توانید خمیدگی بسیار کم در لبه‌ها را مشاهده کنید. البته این خمیدگی در بخش پشتی دستگاه کمتر است و تیزی بیشتری دارد. در لبه‌ی سمت راست این محصول شاهد دکمه‌ی فیزیکی دایره‌ای پاور و در بالای آن دکمه‌های تنظیم بلندی صدا هستیم. علاوه بر این در زیر دکمه‌ی پاور یک دکمه‌ی فیزیکی برای شاتر دوربین در نظر گرفته شده است. در لبه‌ی بالایی این گوشی پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار دارد و با توجه به اینکه احتمالا در بسیاری از گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷  این درگاه وجود نخواهد داشت، می‌توان حضور آن در مدل جدید اکسپریا XA را یک قابلیت مناسب دانست.

برای بررسی دقیق این گوشی اطلاعات کاملی در دست نیست. گفته می‌شود این محصول یک گوشی ۵ اینچی خواهد بود که ابعاد  ۱۴۵ در ۶۶.۸ در ۷.۹۹ میلی‌متر دارد و مجهز به درگاه یو‌اس‌بی نوع سی است.

برای

منبع: phonearena

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن