اخبارپیش فرضموبایل

پرچمدار جدید نوکیا P1 با قیمت 950 دلار رقیب جدی آیفون 8

به نظر می رسد که شرکت HMD صاحب امتیاز نوکیا قصد دارد خیلی سریع با گوشی جدید Nokia P1 با پرچمداران دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل  وارد رقابت شود. و در اولین سال فعالیت جایگاه از دست رفته نوکیا را به دست آورد.

گزارش های رسیده نشان می دهد که کمپانی فاکسکان قصد دارد گوشی شارپ مدل Sharp Aquos Xx3 را ضمن تغییرات با نام نوکیا پی 1 برای HMD Global  بسازد. پس به احمتال زیاد گوشی نوکیا P1 از گوشی شارپ Aquos Xx3 الهام گرفته شده باشد.

آن طور که مشخصات این گوشی به بیرون درز شده است. نوکیا پی 1 با صفحه نمایش 5.3 اینچی وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با بدنه ای از جنس گوریلاگلس 5 باشد.

نوکیا پی 1 اولین گوشی سال 2017 خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام به بازار عرضه می شود.

نوکیا پی یک در دو مدل یکی نسخه از نوکیا P1 با پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس 5، قاب فلزی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود و نسخه دیگر با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و بدنه سرامیکی و همانند آیفون 7 پلاس با رنگ مشکی براق ارائه شود.

در مورد ضد آب و ضد گرد و غبار بودن گوشی نوکیا پی 1 آن طور که معلوم است بالاترین درجه حفاظتی تائیدیه IP55 یا IP57 عرضه خواهد شد. به این ترتیب اگر نوکیا P1 در وان حمام یا زیر باران باشد، آسیب نمی‌بیند.

Nokia P1 دارای دوربین قدرتمند ۲۲.۶ مگاپیکسلی Aquos Xx3 برای P1 به کار خواهد رفت. همچنین دوربین P1 مجهز به زوم دیجیتال، لرزش‌گیر اپتیکال، دریچه دیافراگم f/1.9 و قابلیت ثبت ویدئو به‌صورت 4k است و جدیدترین فناوری‌های سونی برای ثبت تصاویر در این گوشی به کار برده شده است.

در مورد حافظه گوشی اندرویدی نوکیا Nokia P1 بدانید که این گوشی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار است. و از رم میکرو اس دی تا 200 گیگابایت پشتیبانی می کند. و دارای یک باتری با وضوح 3500 میلی‌آمپر ساعتی همراه با قابلیت‌های شارژ سریع است.

قیمت گوشی نوکیا پی 1 نسخه 128 گیگابایت با قیمت 800 دلار و نسخه 256 گیگابابت با قیمت 950 دلار در MWC 2017 رونمایی می شود.

 

 

منبع: slashgear.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن