اخبارفناوریموبایل

ال جی نمایشگر گوشی جدید G6 را Full Vision نامگذاری کرد!

ال جی و سامسونگ دو پرچمدار قدرتمند به نام جی 6 و گلکسی اس 8 دارند. که نیمه اول سال 2017 روانه بازار می شوند.

مشخصات زیادی از ال جی به بیرون درز شده است. آنچه که درباره این گوشی می دانیم یک گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه و نمایشگر 5.7 اینچی QHD+ با رزولوشن 2,880×1,440 و نسبت 18.9می باشد. ال جی جی 6 اولین گوشی هست که از نمایشگر QHD+ استفاده می کند.

Full Vision رسما برای صفحه نمایش LG G6 انتخاب شده است. که نشان از صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم است.

از آنجا که این شرکت در سال 2016 با ال جی جی 5 عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است. حتی 1.6 تریلیون دلار نیز ضرر کرده است. قصد دارد تا معرفی گوشی ال جی جی 6 این جایگاه از دسته رفته را جبران نماید.

شرکت LG Display که از زیر مجموعه های LG Electronics بوده و در زمینه ساخت نمایشگر ها فعالیت می کند، استفاده از یک صفحه نمایش جدید در G6 را تایید کرده است.

همچنین LG گفته است که در این گوشی از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. در سال 2016 بخش گوشی های هوشمند این شرکت به خاطر شکست G5، نزدیک به ۱٫۳ تریلیون دلار ضرر را تجربه کرده است.

آنطور که در خبرهای فناوری منتشر شده است. به احتمال زیاد گوشی ال جی جی 6 اوایل ماه مارس در کشور کره جنوبی و 6 اوریل در آمریکا رونمایی شود.

البته این خبر نیز منتشر شده است که ال جی قصد دارد علاوه بر نسخه اصلی این گوشی یعنی LG G6 نسخه های تجاری دیگر از آن مانند ال جی جی 6 کامپکت (LG G6 Compact) / ال جی جی 6 لایت (G6 Lite) / جی 6 هیبرید (G6 Hybrid) / جی 6 پریکس (G6 Prix) / جی 6 فورت (G6 Forte) / جی 6 فیت (G6 Fit) / جی 6 یانگ (G6 Young) و همچنین جی 6 سنس (G6 Sense) به نام خود به ثبت رساند.

از دیگر مشخصات ال جی جی 6 به پردازند اسنپ دراگون 821 اشاره کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن