پیش فرض

تصاویر واقعی از گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد

یکی از تولید کنندگان چینی تصاویر واقعی از گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر کرد.  که زنده ترین و واقعی ترین تصاویر گلکسی اس 8 سامسونگ تاکنون می باشد.

همانطور که از تصاویر منشتر شده مشاهده می کنید پرچمدار بعدی سامسونگ دارای دوربین دوگانه به همراه دو سنسور هم در عقب و هم جلو هست. حتی یک iris-scanner نیز در جلوی آن مشاهده می شود. و در قسمت پایین جک هدفون, پورت USB-C مشاهده می شود. که تائیدمی کند سامسونگ هنوز جرات برداشتن جک هدفون را از پرچمداران خود ندارد.

 

جالب ترین بخش صفحه نمایش منوی Grace UX menu است. به نظر می رسد که گلکسی اس 8 سامسونگ مشابه شیائومی Xiaomi Mi Mix کاملا بدون حاشیه نیست. البته نسبت به پرچمداران قبلی حاشیه آن بسیار کاهش یافته است.

گلکسی اس 8 سامسونگ دارای دو آپشن 5.7”/5.8” اینچی و گلکسی اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی هست. همانطور که قبلا ذکر شده گلکسی اس 8 به پردازنده اسنپ دراگون 835 مجهز هست.

تا 29 مارس زمان رونمایی از گلکسی اس 8 باید منتظر تصاویر واقعی تر با وضوح بهتر باشیم.

به احتمال زیاد این تصاویر را یکی از تولید کننده گان لوازم جانبی سامسونگ فاش کرده است. چرا که سامسونگ برای ساخت لوازم جانبی گلکس اس 8 تصویر و حتی شاید مدلی از این گوشی را در اخیتار تولید کننده لوازم جانبی قرار دهد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن