بررسیلوازم جانبی

10 بهترین هدفون های برای سال 2017

هدفون ها و هدست ها جز لوازم جانبی مشترک موبایل و کامپیوتر هستند که به ابزار ضروری برای این دو تبدیل شدند. شما می خواهید موسیقی گوش دهید. یا فایل های آموزش زبان کار کنید. بدون ایینکه صدای گوشی یا کامپیوتر دیگران را اذیت کنید. یا مشکل دریافت صدا داشته باشید. به راحتی با خرید یک هدست خوب و با کیفیت این مشکل را حل کنید.

خرید هدفون در سال 2017 نسبت به سالهای گذشته بسیار متفاوت هست. ملاک ها و شاخص های یک هدفون خوب تغییر کرده است. در کنار قیمت مناسب, ساختار زیبا و عالی ,پخش صدای با کیفیت عالی، آیتم های دیگر مانند وایرلس بودن و اتصال از طریق بلوتوث و ANC , حذف نویز صدا, داشتن هدست برای تماس صوتی و مکالمه, اتصال به گوشی های هوشمند با بلوتوث, رم خور و قابلیت اتصال فلش مموری, بستن صدای محیطی, باتری با شارژ بیشتر مثلا 24 ساعت و.. آیتم هایی هستند که انتخاب و خرید هدفون را متفاوت کرده است. الان بیشتر مردم به دنبال خرید هدفون بلوتوث و دارای هدست, رم خور هستند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده هدفون مثل سونیو بوز تولید هدست بی سیم را در پیش گرفته اند.
با پیشرفت تکنولوژی وایرلس و بلوتوث دیگر اتصال با سیم ابزار تکنولوژی به کامپیوتر و موبایل جای خود را به تکنولوژی بی سیم وایرلس و بلوتوث داده است. بلوتوث که با پیدایش تکنولوژی وایرلس احساس می شد که دارد کنار گذاشته می شود. حالا در دیگر ابزار تکنولوژی مثل مووس و کیبورد بی سیم, هدست بی سیم و .. به کار برده می شود. هدفون های بی سیم به لحاظ جابجایی, داوم , راحتی کار, کیفیت صدا فوق العاده پیشرفته شدند. در سال 2016 شاهد هدفون های بودیم که از رم و USB پشتیبانی می کرد. و تا یک 24 ساعت شارژ برای گوش کردن به موسیقی دارند. و برای پیاده روی, کوهنوری, مسافرت  محیط کار می توان از آنها استفاده کرد. با هم به بررسی بهترین برندها و هدفون های سال 2016 بپردازیم.

هدست وایرلس Sennheiser Momentum Wireless 2.0

اولا با این سئوال شروع کنیم که دلیل شما از جست جوی بهترین هدفون های 2016 چیست؟ اگر شخص علاقمند به موسیقی باشید. بدون شک کیفیت هدفون را مد نظر قرار می دهید. البته نمی توان نسبت به قیمت هدفون بی تفاوت بود. برای شما کیفیت هدست مهم تر است یا قیمت ؟
دلیل انتخاب هدفون Sennheiser Momentum Wireless 2.0 این است که این هدست هر دو ملاک یعنی قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارد.  این مدل هدفون دارای سیستم بلوتوث و بی سیم, پخش صدای بدون نویز, کیفیت بالای, ولووم بالای صدا, فوق العاده راحت هستند. با هر بار شارژ باتری این هدفون تا 22 ساعت موسیقی گوش کنید و دارای سیستم کنترل نویز ANC است. و هنگام مکالمه صدای شفاف دریافت کنید.ویژگی ها مثبت : کیفیت صدای خوب, سیستم کنترل نویز ANC, طول عمر باتری (22 ساعت)
ویژگی های منفی: قیمت بالا , مشکل اتصال (فقط بی سیم) , تک مدل بودنقیمت :405 دلار
هدست وایرلس Sennheiser Momentum Wireless 2.0

هدفون Audio-Technica ATH-M50x

 هدفون Audio-Technica ATH-M50x یک انتخاب بزرگ برای کامپیوتر و گوشی های هوشمند است. تجربه صدای استودیو و بالانس عالی با این مدل هدست. تنظیم صدا برای انتقال و کاهش صدا در یک سمت و افزایش آن در سمت دیگر این هدفون را به یکی از بهترین های بازار تبدیل کرده است. برای زمانی که می خواهید استراحت کنید آن را به راحتی دور گردن خود قرار دهید.

قیمت : 160 دلار

Audio-Technica ATH-M50x

  هدفون V-Moda Crossfade M-100

 معمولا اگر لوازم جانبی بر اساس مد روز برای گوشی خود خرید کنید. شاید کیفیت بالا ملاک انتخاب شما نباشد. اگر به دنبال یک جفت هدست برای استفاده طولانی مدت خواهی بود V-Moda Crossfade M-100 را به شما پیشنهاد می کنیم. با طراحی منحصر به فرد یکی از بهترین هدفون های بازار است. 4.5 امتیاز از 5 ستاره در آمازون کسب کرده است. این یک هدفون با سیم هست. اگر هدست بلوتوث می خواهید به سراغ گزینه های دیگر بروید.

میکروفون دارد بلوتوث ندارد
حذف نویز ندارد ضدآب نیست
ابعاد
7.04 x 4.5 x 9.5 in
سایز
2.5 lbs
ویژگی های منفی ویژگی های مثبت
باس نسبتا سنگین  کیفیت ساخت خوب – صدای خوب – شخصی سازی
قیمت 208 دلار
 V-Moda Crossfade M-100

  هدفون  Samson Z25

 یکی دیگر از هدفون های که بدون شک توجه شما را جلب می کند. Samson Z25 است. یک هدفون با کیفیت صدای بالای – با پوست چرمی, مناسب برای مسافرت – البته این هدست هم بی سیم نیست. دارای یک جک 3.5 میلی متری که قابل اتصال به گوشی و کامپیوتر هست. با توجه به قیمت ارزان. هدفون سامسون یکی از پرفروش ترین ها در آمازون بود. و امتیاز 4.7 از 5 را کسب کرده است.

میکروفون ندارد بلوتوث ندارد
حذف نویز ندارد ضدآب نیست
ابعاد
 10x 6 x 9 inches
سایز
 1.5pounds
ویژگی های منفی ویژگی های مثبت
Soundstage قیمت عالی – صدای مناسب و معقول
قیمت 44 دلار
Samson Z25
Samson Z25

 هدفون سونی Sony MDR-1000X

یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم صوتی تصویری به ویژه هدست و هدفون کمپانی ژاپنی سونی هست. شرکتی که همیشه خود را شکست می دهد. یعنی هر سال یک هدفون تولید می کند که مدل های قبلی خود را شکست می دهد. هدفون سونی MDR-1000X نامی مخوف و یک هدفون بزرگ با بدنه پلاستیکی براق پوشیده از چرم و مجهز به بلوتوث, میکروفون بری تماس صوتی, طول عمره باتری 20 ساعت برای گوشی دادن به موسیقی حین مسافرت, کوهنوردی, محیط بیرون از خانه است.

این هدفون با تکنولوژی NFC (ارتباط نزدیک میدانی) کاملا سازگار می باشد. دارای تائیدیه سونی Hi-Res و پشتیانی از LDAC  است. از طریق بلوتوث به کامپیوتر و گوشی هوشمند متصل شوید. همانطور که در تصویر مشاهده می شود. البته دارای یک جک 3.5  میلی متری برای زمانی که باطری تمام کرد. به گوشی یا کامپیوتر وصل شوید و موسیقی گوش کنید. حتی می توانید صدای محیط اطراف را خاموش کرد.

هدفون Sony MDR-1000X مجهز به قابلیت لغو نویز صدا هست. البته این محصول در بازار ایران نیز یافت می شود و قیمت آن حدود 400 دلار هست.

میکروفون دارد بلوتوث دارد
حذف نویز دارد باتری 20 ساعت شارژ
ابعاد
6.3×4.5 x9.5 inches
سایز
9.8ounces
ویژگی های منفی ویژگی های مثبت
قیمت بالا- ضربه یا قیمت عالی – صدای مناسب و معقول
قیمت 44 دلار
 Sony MDR-1000X

  هدفون CB3 Hush 

 اگر شما به دنبال یک هدفون وایرلس خوب که بالاتر از 300 دلار نباشد و در عین حال کیفیت و ویژگی های یک headphone رنج قیمت 300دلاری را داشتبه باشد. بهترین گزینه هدفون CB3 Hush می باشد. هدفون بی سیم CB3 Hush ضمن داشتن کیفیت صدای بالا, قیمت بسیار عالی دارد. که شاید اگر شرکت سونی یا بوز این هدفون را تولید می کرد. قیمت آن را بالاتر از 300 دلار تعیین می کرد.  از ویژگی های این هدفون مجهز به لغو نویز صدا, بی سیم بودن, بلوتوث و ANC , میکروفون و دارای باتری با قابلیت شارژ تا 15 ساعت می باشد. این هدفون 4.4 ستاره از 5 ستاره درآمازون کسب کرد. اگر می خواهید یک هدفون بی سیم خوب با کیفیت عالی بدون صرف هزینه زیاد خرید کنید. بدون شک این بهترین انتخاب است.

میکروفون دارد بلوتوث دارد
حذف نویز دارد باتری 15 ساعت شارژ
ویژگی های منفی ویژگی های مثبت
ندارد قیمت عالی – حذف نویز صدا
قیمت 89 دلار
CB3 Hush headphones

  هدفون Audeze El-8 

 بررسی هدفون Audeze El-8 یعنی ورود به قلمرو افراد علاقمند به موسیقی – یک هدفون بزرگ با زرق برق فراوان. بدون شک یکی از بهترین ها برای سال 2017 خواهد بود. این هدفون توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه BMW به نام Designworks طراحی شده است. و از تکنولوژی مغناطیسی برای رساندن صدا در ساخت آن به کار گرفته شد. اگر یک هدفون با صدای عالی می خواهید و در عین قیمت را فدای کیفیت می کنید. پیشنهاد ما به شما Audeze El-8 می باشد. این هدفون دارای یک کابل 2 متری, و یک اداپتور 3.5mm برای اتصال به گوشی موبایل و کامپیوتر هست. قیمت بالا از نکات منی این هدفون هست. و کیفیت صدا بالای, طراحی و ساختار فوق العاده از نکات مثبت این هدفون هستند.

قیمت : 385دلار

 

  هدفون HiFiMan HE-400i 

 هدفون بعدی که واقعا با خرید آن احساس ولخرجی نمی کنید. هدفون HiFiMan HE-400i ساخت شرکت HiFiMan است. کیفیت ساخت عالی, صدا شگفت انگیز در این هدفون به خوبی دیده می شود. شرکت HiFiMan که اکثر مردم برای کیفیت بالای هدفون هایش سوگند می خورند. از آنجا که این هدفون open-back هست. می توان به صدای بیرون نیز گوش داد. و فوق العاده سبک وزن می باشد. جک 3.5 میلی متری, آداپتور 1.4 – برای اتصال به گوشی هوشمند خود. در زمان خستگی آن را به دور گردن خود آویزان کنید. در آخرین بررسی های آمازون این هدفون 4.7 از 5 ستاره دریافت کرد.

قیمت این هدفون 406 دلار کمی گرانتر از هدفون سونی Sony MDR-1000X می باشد. هر چند امکانات هدفون سونی را ندارد.

اگر بخواهید بین هدفون Sony MDR-1000X سونی و HiFiMan HE-400i شرکت HiFiMan یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد من به شما هدفون سونی MDR-1000X خواهد. 

HiFiMan HE-400i

  هدفون Bose QC35 

پس از موفقیت هدفون QC25 با فروش فوق العاده شرکت بوز را تشویق به ساخت نسخه جدید آن یعنی QC35 کرده است. یک هدفون بی نظیر با طراحی و ساخت قشنگ, کیفیت صدای فوق العاده, بدون نیاز به سیم, کاملا بی سیم برای استفاده با گوشی موبایل, کامپیوتر – فقط کافیست بلوتوث کامپیوتر یا گوشی خو د را فعال کنید. دکمه وسط را فشار دهید. هدفون اتوماتیک بلوتوث سیستم یا گوشی را پیدا می کند و متصل می شود. تا فاصله 10 متری از گوشی و کامپیوتر قادر به پخش می باشد. کنترل پخش آهنگ, مکث, کم کردن صدا, دسترسی به Siri گوگل, یک بار شارژ باتری این هدفون تا 20 ساعت موسیقی گوش کنید و از آن دنیا موسیقی لذت ببرید. هدست QC35 البته هنوز در بازار ایران موجود نیست. به محض ورود به بازار می توان از فروشگاه فارس کالا خریداری کرد.

میکروفون دارد بلوتوث دارد
حذف نویز دارد باتری 20 ساعت
قیمت 349 دلار
Bose QC35

  هدفون Plantronics Backbeat Pro 2

Plantronics یکی از شرکت های که هر چند ماه یکبار یک جفت هدفون پرمیوم روانه بازار می کند. این بار با هدفون Backbeat Pro 2  که تقریبا شبیه Bose QC35 است. کیفیت این هدف نسبت به قیمت آن بالاتر است. و همیشه سعی کرده نسبت به رقیبان خود قیمت را پایین نگه دارد. گوش دادن به موسیقی با این هدفون لذت بخش است. متاسفانه این هدفون 200 دلار بدون بلوتوث, میکروفون است. و قابلیت حذف نویز صدا را ندارد.

 

میکروفون ندارد بلوتوث ندارد
حذف نویز ندارد ضدآب نیست
سایز 6.69×3.15×7.48 in وزن 0.62lb
قیمت 200 دلار
Plantronics Backbeat Pro 2
Plantronics Backbeat Pro 2

 

 

بهترین هدفون ها و هدست های بازار ایران را از بخش لوازم جانبی موبایل فارس کالا خرید کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن