فناوریموبایل

گوشی OnePlus 3T به زودی در هند تولید می شود!

کمپانی چینی وان پلاس بخاطر افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند بخصوص در بازار های نوظهور مانند هند تصمیم گرفته است. تا خط تولید پرچمدار سال 2017 خود یعنی وان پلاس 3 را در کشور هندوستان راه اندازی کند. این شرکت تائید کرده است برای رسیدگی به تقاضای بازار خط تولید گوشی هوشمند OnePlus 3T برای رسیدگی بهتر به بازار در کشور هند راه اندازی می کند. هر چند وان پلاس سرمایه گذاری در بازار هندوستان را دیر شروع کرد. اما همچنان این فرصت را دارد تا به خاطر قیمت مناسب گوشی هایش سهمی بیشترین سهم را در بازار هندوستان بدست آورد.

وان پلاس یک کمپانی جدید چینی است که توانسته است با تولید گوشی های با کیفیت سهمی بزرگی از بازار شرکت های سامسونگ، اپل و ال جی را تصاحب کند. و این شرکت به قاتل پرچمداران موبایل معروف است.

اطلاعات بدست آمده از شرکت تحقیقات بازار IDC نشان می دهد که وان پلاس پس از سامسونگ و اوپو سومین فروشنده گوشی های هوشمند در بازار هند است. بر اساس این گزارش شرکت وان پلاس نه تنها موقعیت خوبی برای گسترش بازار خود در هند دارد. بلکه یک مشکل بسیار بزرگ برای دیگر شرکت ها مثل سامسونگ به شما می رود.

وان پلاس در سال 2015 معامله با شرکت فاکسکان برای تولید OnePlus X را فسخ کرده بود. حالا ویکاس آگاروال مدیر اجرایی این شرکت در هندوستان اعلام  کرده که وان پلاس قصد دارد طی سه ماه آینده کارخانه تولید گوشی هوشمند OnePlus 3T در هند راه اندازی کند.

این شرکت فروش گوشی ها OnePlus 3T در بخش هندی آمازون را این هفته شروع کرده است. به گفته آگاروال بیش از 200 هزار برای خرید این گوشی ثبت نام کرده اند. آگاروال به رویترز گفته است که این شرکت تمامی تلاش خود را برای پاسخگویی بهتر به تقاضای مشتریان در این کشور تمرکز کرده است.

منبع:ubergizmo

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن