اخبارفناوری

مایکروسافت لینکداین را به ارزش 26 میلیارد دلار خرید!

مثل اینکه غول دنیای تکنولوژی و نرم افزار سیر شدنی نیست. در دنیای تکنولوژی معاملات میلیارد دلاری انجام می شود که همه را متعجب می کند. تا قبل از این بزرگترین معامله در دنیای تکنولوژی خرید واتس اپ توسط فیس بوک بود. حالا مایکروسافت با خرید 26 میلیارد دلاری لینکداین بزرگترین این رکورد را به خود اختصاص داده است. یکی از داغ ترین خبرهای امروز دنیای فناوری خبر خرید لینکداین توسط مایکروسافت بود.

باید ببنیم که آیا آینده این معامله مشابه خرید آلاسکا از سوی آمریکا سود هنگفتی برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت یا نه؟

ساتیا نادلا عنوان کرده که نسبت به این قرارداد اشتیاق زیادی داشته است و در مدت این چند ماه  تیم‌های رهبری هر دو شرکت تلاش زیادی کرده‌اند و وقت بسیاری صرف کرده‌اند و اکنون مایکروسافت به درک عمیقی از نحوه کار لینکدین و تمرکز روی اعضایش دست یافته است.

 

مایکروسافت برای لینکدین اهدافی نیز تنظیم کرده است؛ اهدافی که قدرت نفوذ این شرکت در شبکه‌های اجتماعی را بیشتر می‌کند:

  • شناسایی لینکدین در اوت لوک و آفیس مایکروسافت
  • جای گرفتن نوتیفیکیشن‌های لینکدین در اکشن سنتر ویندوز
  • در دسترس قرار دادن LinkdIn Learning از طریق آفیس 365 و ویندوز
  • اجازه دادن به کاربران برای ذخیره رزومه‌هایشان در قالب فایل ورد برای آپدیت پروفایل‌هایشان و درخواست شغل در لینکدین
  • توسعه میز خبری تجاری میان محتوا و MSN.com

بیشتر تغییراتی که مایکروسافت به آنها اشاره کرده قابل پیش‌بینی است، اما مطمئنا کاربران ویندوز 10 با دیدن نوتیفیکیشن‌های لینکدین در اکشن سنتر ویندوز شگفت‌زده می‌شوند. لینکدین به ارسال نوتیفیکیشن‌ها و ایمیل‌های زیاد شهرت دارد و اگر مایکروسافت می‌خواهد این نوتیفیکیشن‌ها را به ویندوز 10 اضافه کند باید کاملا محتاطانه رفتار کند. مایکروسافت گفته که تصمیم دارد به رشد لینکدین شتاب بیشتری دهد.

مایکروسافت لینکداین را به ارزش 26 میلیارد دلار خرید!

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن