پیش فرض

ال جی جی 6 یک ماه قبل از گلکسی اس 8 عرضه می شود!

در حالی که CES 2017 بدون پرچمداران ال جی و سامسونگ کار خود را آغاز کرد. مشتریان مشتاق رسیدن MWC هستند. جایی که انتظار می رود LG G6 و گلکسی اس 8 سامسونگ در کنگره موبایل بارسلون عرضه شوند.

در حال حاضر انتظار می رود سامسونگ در یک کنفرانس Galaxy S8 را معرفی کند. و ال جی نیز در یک کنفرانس مشابه پرچمدار خود LG G6 را معرفی کند.

اما بر اساس گفته یکی از کارمندان داخلی ال جی الکترونیک این شرکت برای پیشی جستن در رقابت با سامسونگ پرچمدار خود ال جی جی 6 را یک ماه زودتر از گلکسی اس 8 سامسونگ یعنی در ماه مارس دو هفته پس از پرده برداری به بازار عرضه می کند.

این تاریخ فروش برای بازار کره جنوبی است. که به نظر می رسد همزمان با تاریخ بازگشت به مدارس و شروع ترم جدید باشد.

با این تاریخ و مشخصات که برای رونمایی و فروش ال جی جی 6 مشخص شد. به نظر می رسد که ال جی قصد دارد بر روی تاخیر گلکسی اس 8 سرمایه گذاری کند. تا در نبود گلکسی اس 8 فروش ال جی جی 6 را آغاز کند و بتواند فروش خوبی به ثبت برساند.

در حالی که منتظر گرازش نهایی در مورد مشکلات گلکسی نوت 7 هستیم. شایعات منتشر شده نشان می دهد که این مشکل آتش سوزی این گوشی از باتری نبوده بلکه بخاطر مشکلات سخت افزای خود گوشی بود.

به همین خاطر سامسونگ معرفی و عرضه گلکسی اس 8 را به تاخیر انداخت. تا با بررسی قطعات سخت افزای و تست های داخلی با اطمینان کامل پرچمدار خود را روانه بازار کند و مشکلی مشابه گلکسی نوت 7 پیش نیاید.

اگر ال جی در این تاریخ ذکر شده پرچمدار خود را معرفی و به بازار عرضه کند. این بهترین بازگشت ال جی به بازار در طی این 6 سال پس از دست دادن جایگاه خود, خواهد بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن