فناوریموبایل

قیمت و مشخصات DeX Station یکی دیگر از لوازم جانبی گلکسی اس 8 سامسونگ

پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 8 در 29 مارس به بازار خواهد آمد. گوشی که انتظار می رود بهترین موبایل جهان در سال 2017 باشد.گوشی که هر روز تصاویر جدیدی به آن نسبت داده می شود.

اگر تصاویر به بیرون درز شده این گوشی توسط تولید کنندگان لوازم جانبی واقعیت داشته باشد. پس باید تا حالا اکثر لوازم جانبی مخصوص این گوشی ساخته شده باشند. و به محض رونمایی از پرچمدار 2017 سامسونگ روانه بازار خواهند شد. تا مشتریان بتوانند علاوه بر خرید گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس لوازم جانبی این گوشی را نیز خریداری کنند.

لوازم جانبی گلکسی اس 8 بدون شک بازار بسیار پر رونقی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه لوازم جانبی همراه این گوشی ارائه خواهد کرد. اما آنچه که مسلم هست. تولید کنندگان لوازم جانبی سامسونگ انواع قاب, محافظ, کیف چرمی, هدفون, هدست, هندزفری بی سیم, کابل رابط, پاوربانک و.. برای galaxy s8 روانه بازار خواهد کرد.

یکی از لوازم جانبی سامسونگ که قبلا خبرهای در رابطه با آن منتشر شده است. کابل رابط به نام DeX Station برای اتصال گوشی به مانیتور هست.

DeX Station نام وسیله‌ای است که به نظر می‌رسد سامسونگ برای گلکسی اس ۸ ارائه خواهد کرد. این محصول به کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس امکان می‌دهد که گوشی هوشمندشان را به مانیتور خارجی متصل کنند. همچنین امکان استفاده از کیبورد و ماوس از این طریق برای تعامل با اپلیکیشن‌های دسکتاپ وجود خواهد داشت.

DeX Station قیمتی در حدود ۱۵۰ یورو خواهد داشت و از پورت‌های موجود در آن می‌توان به دو پورت USB-A، یک پورت اترنت (۱۰۰ مگابایت بر ثانیه)، پورت USB Type-C و پورت HDMI برای نمایش ویدیو‌های خارجی با حداکثر توان نمایش 4K با ۳۰ فریم در ثانیه اشاره کرد. البته در داخل این دستگاه یک فن خنک‌کننده نیز تعبیه شده است.

خرید لوازم جانبی گلکسی اس 8

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن