اخبارفناوری

سامسونگ در حال ساخت دو هدست‌ واقعیت مجازی گیر وی‌آر 2 و گیر وی‌آر 3

سامسونگ حساب خاصی بر روی هدست های واقعیت مجازی باز کرده است. و این کمپانی کره ای قصد دارد در نمایشگاهCES 2017  از دو هدست واقعیت مجازی موسوم به Gear VR 2 و Gear VR 3 رونمایی کند. هدست واقعیت مجازی سامسونگ که گیر وی آر نام دارد. از کیفیت و قیمت قابل قبول برخوردار بوده است.

دکتر سون هون نایب رئیس سامسونگ الکترونیکس خبر از دو هدست واقعیت مجازی را با این جمله شروع کرد: «سامسونگ در حال ساخت دو موتور واقعیت مجازی است.»

سونگ هون ضمن اشاره به بهینه شدن موتور رندر واقعیت مجازی، گفته است گیر وی‌آر 3 برای سال آینده میلادی آماده خواهد شد و تکنولوژی واقعیت افزوده دارای پیشرفت‌های چشمگیری مشابه هولولنز خواهد بود. او در این زمینه گفت:

واقعیت افزوده تجارت به‌مراتب بهتری برای سامسونگ خواهد بود و این چیزی است که ما بر آن تمرکز کرده‌ایم.

او در ادامه توضیح داد که ۴ سطح برای واقعیت افزوده در نظر گرفته شده است و سامسونگ روی سطح سوم کار می‌کند. این سطح به کاربران اجازه می‌دهد در دنیای واقعی بتوانند تجربه مجازی داشته باشند.

برای مثال فرض کنید در حال اجرای بازی پوکمون گو هستید و یک پوکمون در میان شاخه‌های یک درخت وجود دارد. شما برای دسترسی به پوکمون باید شاخه‌های درخت را تکان دهید. سونگ هون گفته است تکنولوژی هولوگرام سامسونگ بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

باید منتظر کنگره CES 2017 بمانیم تا ببینم سامسونگ در این کنگره چه محصولاتی ارائه می کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن