اخبارفناوری

آیا این تصویر رندر رسمی گوشی گلکسی اس 8 خواهد بود؟

هفته گذشته تصویر و مشخصات گوشی گلکسی اس 8 توسط ایوان بلس افشاگر معروف به نمایش گذاشته شد. حاشیه این گوشی در بالا و پایین به شدت کاهش یافته اس. دکمه فیزیکی هوم از پنل جلویی گوشی حذف شده است. مشخصات لو رفته از این گوشی می توان به پردازنده اسنپ دراگون 835, گرافیک آدرنو 540, رم 4 گیگ حافظه داخلی 64 و 128, دوربین 12 مگاپیکسلی, سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد. پرچمدار جدید سامسونگ در دو مدل گلگسی اس 8 (با قیمت 799 دلار ) و گلکسی اس 8 پلاس ( قیمت 899 دلار) روانه بازار می شود. آن طور که مشخص است قیمت گلکسی اس 8 از پرچمدار نوکیا یعنی Nokia P8 کمی پایین تر است. نوکیا پی 8 با قیمت 5 دلار روانه بازار می شود.

گلکسی اس 8 نه در کشور کره نه در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC بلکه در نیویورک آمریکا به صورت رسمی در 27 مارس 2017 رونمایی می شود.

Samsung Galaxy S8

تصویری که در بالا مشاهد می کنید. جدیدترین رندر از گلکسی اس 8 است. که مشخص می کند نمایی واقعی این گوشی شبیه این است.

با این شکل و شمایل و ویژگی های مشخص شده است. تولید کنندگان لوازم جانبی خصوصا شرکت های مرتبط با سامسونگ به راحتی می توانند در زمینه ساخت لوازم جانبی اس 8 طرح های خود را به کار گیرند. البته در پست های قبلی به لوازم جانبی این گوشی نیز اشاره کردیم. از جمله داک Samsung DeX که امکان می دهد گوشی را به مانیتور متصل کنید.

در نگاه اول، این تصویر شباهت بسیاری با عکسی که پیش‌تر از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، دارد. همچنین با توجه به اطلاعات قبلی و همان‌طور که انتظارش را داشتیم، دیگر خبری از کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی دستگاه نیست. سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پشتی و کنار دوربین قرار گرفته است. به‌علاوه پیش‌تر و همراه با انتشار رندرهای سه بعدی اعلام شده بود که گلکسی اس 8 همراه با پنل شیشه‌ای روانه بازار حواهد شد، اما چنین چیزی در تصویر لو رفته از رندر رسمی گلکسی اس 8 دیده نمی‌شود.

مشخصات Galaxy S8 / S8 Plus
پردازنده Qualcomm Snapdragon 835Exynos 8895 Octa
سیستم‌عامل Android OS, v7.0
حافظه‌ی رم  4GB
صفحه نمایش 5.8 / 6.2 inches Super AMOLED

1440 x 2560 pixels

محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 5
حافظه ذخیره‌سازی 64GB
microSD up to 256GB
دوربین اصلی 12 MP, f/1.7, 26mm, phase detection autofocus, OIS, LED flash
دوربین جلو 8 MP, f/1.7
سنسورها Fingerprint (rear-mounted), accelerometer, proximity, compass
مسیریابی Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS
اثر انگشت دارد
باتری Non-removable 3000 / 3500 mAh battery
قیمت در زمان عرضه
799 / 899 یورو

 

منبع: GSmarena.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن