اخبارفناوری

تاریخ عرضه گلکسی اس 8 فاش شد 18 آوریل 2017

همچنان بازار شایعات در مورد گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 8 داغ است. از اولین شایعات در مورد تصویر آن, تا شایعات در مورد مشخصات و دیزاین این گوشی, حالا هم شایعات درباره تاریخ عرضه galaxy S8 سامسونگ.

آخرین شایعه که امروز منتشر شده است. به بیرون درز شدن تاریخ عرضه این گوشی است.

آن طور که خبر رسیده طبق گفته یکی از کارمندان بخش صنعت داخلی سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی 18 آوریل 2017 می باشد. که با تاریخ عرضه پرچمداران قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج مطابقت دارد.

پیش از این قرار بود این کمپانی کره ای از پرچمدار خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2017 رونمایی کند. اما بخاطر تغییرات در ظاهر گوشی و ویژگی های جدید و از همه مهمتر ترس از اینکه گلکسی اس 8 به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شود. مسئولان کمپانی سامسونگ را مجبور کرد. تا زمان رونمایی این گوشی را به تعویق اندازند. اما به احتمال زیاد سامسونگ از دیگر گوشی هایش مثل galaxy A7 2017, galaxy A5 2017, galaxy A3 2017 در کنگره موبایل بارسلون رونمایی کند.

سامسونگ در نسخه جدید تغییرات ظاهری زیادی اعمال کرده است. حذف کامل حاشیه قسمت پایین گوشی, نسبت 90 درصدی صفحه نماش به بدنه گوشی .. این همه تغییرات باعث می شود که سامسونگ در عرضه پرچمدار خود عجله نکند. و علجه رسیدن به کنگره موبایل بارسلون باعث نشود تا گلکسی اس 8 هم به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شود.

مشکل آتش سوزی گلکسی نوت 7 مربوط به باتری نبود . بلکه یک مشکل داخلی بود. و معلوم نیست که سامسونگ دیگر گوشی گلکسی سری نوت تولید کند یا نه. شاید سامسونگ همان گوشی گلکسی نوت 7 را بازسازی و عرضه کند. شاید هم محصول بعدی آن گلکسی نوت 8 باشد.

سامسونگ در ارائه گلکسی اس 8 بسیار با احتیاط عمل می کند. آنطور که گفته شد. ابتدا چند مدل از این گوشی تولید می شود پس از آزمایشات و تست کاربران چنانچه مشکلی نداشتند. به تولید انبوده می رسد.

هنوز در مورد قیمت galaxy s8 خبری درز نشده است. علاقمندا به لوازم جانبی گلکسی اس 8 هم باید تا عرضه رسمی این گوشی منتظر بمانند.

و خبر امروز در مورد تاریخ انتشار و عرضه این گوشی از منابع غیر رسمی منتشر شده است. و البته شاید سامسونگ بخاطر بازار تبلیغاتی چنین خبرهای را به بیرون می رساند.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن