لوازم جانبی

لوازم جانبی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بهترین و قویترین گوشی سال 2018 یعنی گلکسی اس 9 را معرفی کرده است. گوشی که میلیون های نسخه از آن طی یک ماه آینده به بازار روانه می شود. یکی از بخش های قابل توجه در بازار موبایل لوازم جانبی هست. سامسونگ و دیگر شرکت های تولید کننده لوازم جانبی گوشی سرمایه گذاری خود را در این بخش آغاز کرده اند. تا مثل سال گذشته از این بازار پردرآمد سود ببرند. و همزمان با عرضه این گوشی به بازار حتی جلوتر شاهد تولید و عرضه انواع قاب، کیف و کاور، محافظ صحه نمایش برای گلکسی اس 9 و برادرش گلکسی اس 9 پلاس به بازار خواهیم بود.

سامسونگ پس از رونمایی رسمی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس لوازم جانبی این دو گوشی شامل قاب های کلیر ویو، قاب LED View، قاب های آلکانترا، محافظ استند فلزی، قاب محافظ هایپرنیت،قاب محافظ سیلیکونی، دکس پد، شارژر بی سیم، هدفون بی سیم AKG را نیز معرفی کرده است

هر چند بخش جانبی سامسونگ برای گوشی هایش قاب و .. به بازار عرضه می کند. اما شرکت های دیگری مثل نیلکین، بیسوس و .. هستند که در کار لوازم جانبی فعالیت دارند.

در جریان معرفی و رونمایی رسمی از galaxy S9 شاهد معرفی تعدادی از لوازم جانبی این گوشی بوده ایم.


قاب های کلیر ویو Clear View:

این نوع قاب ها به آنها کیف هوشمند هم گفته می شود. با اینکه کل گوشی را می پوشاند در عین می توان به بعضی از قابلیت های گوشی نیز دسترسی پیدا کرد. همچنین می توان برای فیلم نگاه کردن گوشی را به در قاب تکیه داد. و به راحتی فیلم تماشا کرد.

بدون اینکه کیف را باز کنید می توان ساعت، پیام ها، نوتیفیکیشن ها را مشاهده کرد.

قاب های LED View Cover galaxy s9 :

این نوع قاب تقریبا تمامی گوشی را پوشش می دهد.البته قسمت پورت های و دکمه های گوشی را بخاطر دسترسی آسان نمی پوشاند. ولی خوب قاب طوری طراحی شده که در هنگام افتادن گوشی از ضربه خوردن آن جلوگیری کند.

قاب های آلکانترا Alcantara Cover galaxy s9 :

این نوع قاب با اینکه جنس بسیار عالی دارند. اما فقط پشت و فریم گوشی را پوشش می دهند. و قسمت جلوی گوشی و قسمت پورت های آن را پوشش نمی دهد. قاب آلکانترا برای کسانی که دوست ندارند قسمت صفحه نمایش گوشی پوشید باشد. این نوع قاب دارای جنس بسیار عالی و محکم هسند. و از به خوبی از قسمت پشت و بغل گوشی محافظت می کنند.

قاب محافظ استند Protective Standing Cover Galaxy S9 :

این قاب ها هم برای محافظت از گوشی بسیار قدرتمند هستند.و هم دارای استند جهت تماشای فیلم با گوشی هستند.

قاب Hyperknit Cover Galaxy S9:

قاب هایپرنیت دارای پوشش عالی برای محافظت از گوشی است. اما فقط قسمت پشت و بغل گوشی را می پوشاند. و صفحه نمایش باز است. یعنی اگر گوشی شما به زمین بخورد ممکن است ال سی دی آن آسیب ببیند.

قاب محافظ سیلیکونی Silicone Cover galaxy S9 & S9 plus :

این نوع قاب ها بسیار سبک و محکم هستند. و ظاهر گوشی را آنچنان تغییر نمی دهند. و اینکه فقط از قسمت پشت و فریم گوشی محافظت می کنند. صفحه نمایش همچنان بدون پوشش هست.

دکس پد سامسونگ Connectivity DeX Pad Galaxy S9 :

نسل جدید داک گوشی های سامسونگ به نام سامسونگ دکس پد (Samsung DeX Pad). این دکس پد جدید گوشی گلکسی اس 9 شما را به یک کامپیوتر 2K تبدیل کند. و همچنین گوشی به یک کیبورد و ماووس بی سیم تبدیل شود.

شارژ بی سیم سامسونگ Power Wireless Charger Stand Galaxy S9:

سامسونگ برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس یک شارژ بی سیم با کمی تغییر نسبت به مدل اس 8 طراحی و به بازار ارائه کرده است. تا بدون نیاز به شارژر معمولی گوشی خود را شارژ کنید.

شارژر بی سیم Wireless Charger Convertible Galaxy S9 & s9 plus:

سامسونگ برای پرچمداران خود نسخه جدید از شارژر بی سیم Convertible طراحی و عرضه کرده است. Convertible را به‌صورتی طراحی کرده که حالت استند دارد و می‌توانید گوشی موبایل را به‌صورت افقی یا عمودی روی آن قرار دهید. این ویژگی باعث می‌شود علاوه‌بر شارژشدن بتوانید از گوشی موبایل برای تماشای ویدئو و وب‌گردی هم استفاده کرد.

همانطور که در تصویر می بینید این نوع شارژ به راحتی جمع می شود. حالا تاشو دارد. و می توان را در مسافرت و جاهای دیگر به راحتی حمل کرد.

پاوربانک و شارژر همراه Battery Pack Galaxy S9 & s9 plus:

یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس پاوربانک و شارژر همراه 5100 میلی آمپر ساعت است که سامسونگ برای پرچمداران خود تولید و عرضه کرده است.تا در مسافرت و جاهایی که به شارژر دسترسی ندارید گوشی خود را شارژ کنید. این شارژر همراه دارای یک پورت USB و یک پورت میکرو یو اس بی هست.

هدفون بی سیم AKG گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس :

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن