فناوریموبایل

شیائومی 150 هزار گوشی Redmi Y1 در سه دقیقه به فروش رساند

شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل شرکتی که رشد بسیار چشمگیری داشته و بیش از 90 میلیون گوشی موبایل به بازار عرضه کرده. این شرکت سعی می کند با تولید گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب بازار کشورهای جهان سوم به دست بگیرد.

کمپانی Xiaomi اعلام کرده است که این شرکت در روز پنج شنبه فروش گوشی Redmi Y1  و Redmi Y1 Lite را آغاز کرده است. و در همان آغاز فروش عرض سه دقیقه حدود 150 هزار گوشی از مدل ذکر شده به فروش رساند. این آمار توسط Manu Kumar Jain مدیر بخش هندی شرکت شیائومی تائید شده است.

دستگاه های بسیار مقرون به صرفه که پنج شنبه گذشته توسط شیائومی در دهلی به بازار معرفی شدند. همراه با یک شعار #LoveYourselfie خودتان را دوست داشته باشید. از مشخصات گوشی Redmi Y1 می توان به دوربین 16 مگاپیکسل، دو سیم کارت بودن و داشتن درگاه مموری کارت اشاره کرد.

Redmi Y1 نسخه 3 گیگابایتی با قیمت 140 دلار و Redmi Y1  با رم 4 گیگابایتی به قیمت 170 دلار به فروش می رسد. در حالی که Redmi Y1 Lite با قیمت ارزانتر 110 دلار و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسل عرضه می شود.

فرو ش بعدی شیائومی Redmi Y1 در تاریخ 15 نوامبر آغاز می شود. این گوشی در فروشگاه شیائومی Mi.com و آمازون شعبه هند قابل خرید خواهد بود.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن