فناوریموبایل

نوکیا 5 با رم 3 گیگ و قیمت 210 دلار امروز به بازار عرضه می شود

گوشی نوکیا 5 که در ماه جولای سال 2017 با رم 2 گیگ، حافظه داخلی 16 گیگ، پردازنده اسنپ دراگون 430 ، دوربین 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل به بازار عرضه شده است. اما رم 2 گیگ آن چندان مورد پسند طرفداران نوکیا نبود.

اما مثل اینکه نوکیا تصمیم گرفته نسخه جدید از این گوشی را با رم 3 گیگ به بازار عرضه کند. آپشن جدید به مشتریان نوکیا برای انتخاب نسخه 2 گیگ یا 3 گیگ البته با کمی اختلاف قیمت.

نسخه جدید نوکیا با رم 3 گیگ و در 2 رنگ مشکی و آبی در کشور هندوستان امشب عرضه خواهد شد. جایی که خرده فروشی Flipkart آن را برای فروش عرضه خواهد کرد.

برای نوکیا 3 نسخه 3 گیگ رم قیمت 210 دلار در نظر گرفته شده است. البته تخیف هایی نیز وجود دارد. از جمله هزینه های EMI و تخفیف اضافی در کارت های اعتباری خاص. لازم به ذکر است که این مدل فقط ار لحاظ رم ارتقاء یافته است. و سایر ویژگی ها با نسخه 2 گیگ مشترک است. HMD می گوید انحصار Flipcart تا 14 نوامبر به پایان می رسد، زمانی که بعضی از خرده فروشی ها نیز شروع به فروش این نوع جدید می کنند. اگر می خواهید نسخه جدید Nokia 5 را خریداری کنید. باید مدتی صبر کنید تا قیمت آن کمی کاهش پیدا کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن