بررسیلوازم جانبی

معرفی لوازم جانبی گلکسی نوت 8

پس از آنکه شرکت سامسونگ در ارائه گلکسی نوت 7 بزرگترین شکست تاریخ تکنولوژی را متحمل شد. با ارائه گلکسی نوت 8 قصد دارد . علاوه بر شکست سال گذشته خود سهم بیشتری از بازار موبایل را تصاحب کند. از آنجا که لوازم جانبی موبایل بخشی بزرگی از بازار گوشی را در اختیار دارد. علاوه بر سامسونگ دیگر شرکت های وابسته و غیر وابسته به این شرکت برای هر گوشی لوازم جانبی مخصوص به آن مثل قاب، قاب محافظ، هندزفری، کیف چرمی و .. به بازار روانه می کند. سامسونگ پس از معرفی و رونمایی از گوشی galaxy note 8 تعدادی از لوازم جانبی گلکسی نوت 8 شامل عدادی قاب محافظ، قاب مجهز به صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY و یک گیر وی‌آر جدید به همراه کنترلر نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

 

داک dex نوت 8:

یکی از لوازم جانبی گلکسی نوت 8 که مشتریان زیادی خواهد داشت. داک dex نوت 8 خواهد بود. مشابه گلکسی اس 8 ، داک سامسونگ DeX یکی از مهم ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 8 خواهد بود. شما با اتصال یک کابل اچ‌دی‌ام‌آی و اتصال داک به مانیتور و نیز اتصال یک کیبورد و ماوس از طریق یواس‌بی یا بلوتوث و در نهایت قرار دادن گوشی نوت ۸ روی داک، از سیستم‌عامل سفارشی سامسونگ در حالت دسکتاپ بهره ببرید.

در حال حاضر یک اپلیکیشن لانچر بازطراحی شده در کنار گیم‌لانچر جدید، تمامی عنوان مرتبط روی گوشی هوشمندتان را در یک‌جا نمایش خواهد داد. علاوه بر این، داک نامبرده از دستگاه‌های جانبی مثل کیبورد و کنترلرهای مخصوص بازی هم پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از ویدیو کنفرانس از دیگر ویژگی‌های جدید DeX است و شما می‌توانید بدون قطع کردن تماس‌ها، گوشی نوت ۸ را روی داک قرار دهید یا آن را از روی داک بردارید. سامسونگ می‌گوید این ویژگی به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اضافه خواهد شد؛ اما گوشی نوت ۸ اولین محصول این شرکت کره‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ امسال تعداد قابل توجهی قاب محافظ در طرح‌های مختلف برای گلکسی نوت ۸ آماده کرده است. برخی از این قاب‌ها طراحی کلاسیک دارند و برخی دیگر از جنس چرم و پارچه تولید شده‌اند. در تعدادی از این قاب‌ها یک استند کاربردی نیز در نظر گرفته شده است. افزون بر این، سامسونگ تعدادی قاب محافظ از جنس پلاستیک و سیلیکون نیز برای علاقه‌مندان به نوت ۸ تدارک دیده است.

 

قاب مجهز به کیبورد QWERTY:

قاب مجهز به کیبورد QWERTY سامسونگ مجددا به بازار عرضه خواهد شد؛ زیرا همچنان افرادی وجود دارد که به یاد گوشی‌های بلک‌بری خود، به کیبوردهای فیزیکی علاقه‌ی زیادی دارند. درست مثل مدل‌های قبلی این قاب، کاربر می‌تواند آن را به گوشی نوت ۸ خود متصل کند و در این حالت، نمایشگر دستگاه به‌اندازه‌ی فضای صفحه‌کلید فیزیکی پایین قاب، کوچک خواهد شد تا کاربر بتواند با روشی بهینه از این صفحه کلید در کنار نمایشگر لمسی بهره ببرد.

مدل جدیدی از گیر وی‌آر با کنترلر برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ تولید شده است. این محصول طراحی شده تا با ابعاد بزرگ‌تر فبلت جدید سامسونگ همخوانی داشته باشد. گیر وی‌آر جدید همچنین از نسل جدید کنترلر بی‌سیم سامسونگ پشتیبانی می‌کند و سامسونگ میزان تأخیر دستورهای این کنترلر را زیر ۲۰ میلی‌ثانیه اعلام کرده است. گیر وی‌آر جدید علاوه بر فبلت نوت ۸ با گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس پلاس و حتی گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس سازگاری دارد.

 

گیر وی‌آر جدید :

گیر وی‌آر جدید در کنار نوت ۸، از فردا (دوم شهریور) قابل پیش‌خرید خواهد بود. هر دو محصول یادشده به‌طور آنلاین از طریق وب‌سایت سامسونگ، آمازون و نیز از طریق فروشگاه‌های بست‌بای در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. این دو دستگاه همچنین توسط اپراتورهای AT&T، اسپرینت، ورایزن و یو‌اس سلولار به مشتریان عرضه خواهند شد. فروش گیر وی‌آر جدید از طریق فروشگاه‌های فیزیکی از تاریخ ۱۵ سپتامبر و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

سامسونگ تعدادی از لوازم جانبی گلکسی نوت 8 را همراه این گوشی ارائه می کند. اگر شما گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ را پیش‌خرید کنید، سامسونگ برخی لوازم جانبی این محصول را به همراه خود گوشی به‌طور رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. افرادی که گوشی هوشمند مورد بحث را در فاصله‌ی بین ۲۴ سپتامبر یعنی فردا تا ماه سپتامبر سفارش می‌دهند، امکان انتخاب یک دوربین گیر ۳۶۰ یا یک کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به‌طور رایگان خواهند داشت. این دسته از خریداران نوت ۸ همچنین پد شارژ بی‌سیم گلکسی نوت ۸ را در بسته‌ی اصلی این محصول دریافت خواهند کرد.

خرید لوازم جانبی galaxy note 8

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن