اخبارفناوریموبایل

شایعات شیرین در مورد گوشی آیفون 8

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار جدید اپل منتشر شده است. این حجم از شایعان نشان دهنده آن است. که کاربران فضای مجازی علاقه زیادی به شنیدن شایعات دارند. هر چند از واقعیت به دور باشند. اما باز هم برایشان شیرین است. فارس کالا این چنین شایعاتی در مورد پرچمداران موبایل را به “شایعات شیرین” نامگذاری کرده است.

آیفون 8 جدیدترین محصول شرکت اپل است. که به زودی روانه بازار خواهد شد. تا کنون خبرهای زیادی در مورد ویژگی های این گوشی مثل سایز صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، حافظه، باتری و سایر مشخصات آن منتشر شده است.

حتی بعضی از سایت ها بر اساس همین شایعات به جمع بندی از مشخصات کامل این گوشی رسیده اند.

هر چند کمپانی اپل به هیچ کدام از این شایعات واکنشی نشان نداده است.

تصاویر زیادی حتی از قاب و لوازم جانبی آیفون 8 به بیرون درز شده است.

در این پست به بررسی جدیدترین شایعات در مورد آیفون 8 می پردازیم. جمع بندی شایعات آیفون 8:

دوربین اصلی و دوربین سلفی آیفون 8 قادر به فیلمبرداری و عکس برداری 4K نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.

به نقل از وب‌سایت ETNews گوشی آیفون 8 دارای صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود. این وب سایت گفته بود که کارخانه A3 سامسونگ در حال تولید پنل های OLED سایز 5.8 اینچ، 6 اینچ برای شرکت اپل خواهد بود. که به احتمال 99 درصد برای گوشی iPhone 8 خواهند بود.

حتی این وب سایت مدعی شده است. که اپل در ابتدای فروش پرچمدار خود بیش از 200 میلیون گوشی iPhone 8 روانه بازار خواهد کرد.

نوار وضعیت آیفون 8 بسیار قدرتمند و پرکاربرد خواهد بود. با توجه به تصاویری منتشر شده پرچمدار جدید اپل یک گوشی بدون حاشیه خواهد بود. که در نوار وضعیت آن دوربین جلو، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور دیگر خواهد بود. پس آنچه قطعی به نظر می رسد. بدون حاشیه بودن این گوشی هست. فرم‌ور مربوط به بلندگوی هوشمند هوم‎پاد تائید کننده طراحی بدون حاشیه آیفون ۸ است.

خبرهای مبنی بر اینکه گوشی آیفون 8 دارای کلید مجازی هوم یا همان سنسور اثر انگشت ترکیب شده است. هر چند شاید این تکنولوژی بخاطر تکمیل نبودن در این گوشی به کار نرود. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط تراتون اسمیت کلید مجازی هوم که با عنوان Home Indicator شناسایی شده، یک کلید مجازی فاقد سنسور اثر انگشت است که در مواقعی نظیر نمایش ویدیو مخفی خواهد شد.

بیشترین خبرها در رابطه به آیفون 8 به صفحه نمایش آن اختصاص داده شده. اینکه سایر صفحه نمایش این گوشی 5.8 یا 6 اینچ و حتی بعضی گفته اند که 5.1 اینچ خواهد. اما از پنل های OLED که کمپانی سامسونگ در حال تولید آن است. می توان فهمید که صفحه نمایش آیفون 8 چه سایزی خواهد بود.  Ming-Chi Kuo یکی از نویسندگان معروف Apple Insider در ماه فوریه اعلام کرده بود، آی‌فون۸ صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۲۸۰۰در ۱۲۲۴ پیکسل دارد، اما بخش در دسترس نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با وضوح ۲۴۳۵ در ۱۱۲۵ پیکسل خواهد بود.

فناوری تشخصیص چهره بکار رفته در گوشی آیفون 8 یعنی گوشی فقط با تشخیص چهره کاربر باز می شود. تصویربرداری از صورت و مدل‌های سه‎بعدی چهره، و احراز هویت کاربران در صورت پیاده شده بر روی این گوشی قابلیت امنیتی بسیار پیشرفته ای است. که اپل از آن بهره می برد. و یک امتیاز برای آیفون 8 به حساب می آید. فناوری که قادر به تشخیص چهره کاربران از راه دور و نزدیک خواهد بود.

در مورد لوازم جانبی iPhone 8 هم شایعاتی مطرح هست که به زودی بر روی سایت فارس کالا منتشر خواهد شد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن