بررسیلوازم جانبی

اولین لوازم جانبی ال جی جی 6 – قاب محافظ VRS Design

همزمان با معرفی ال جی جی 6 در کنگره موبایل بارسلون MWC 2017 اولین سری از لوازم جانبی ال جی جی 6 که شامل 5 سری قاب محافظ می باشد توسط شرکت معروف VRS Design طراحی شده است.

وی آر اس دیزاین یکی از معروفترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی موبایل ال جی از قاب محافظ جدید برای ال جی جی 6 رونمایی کرد. تا اولین شرکتی باشد. که لوازم جانبی LG G6 را تولید می کند. VRS Design در کنگره موبایل بارسلون 5 قاب محافظ جدید برای ال جی جی 6 معرفی کرده است. قیمت این قاب محافظ LG G6 حدود 29 دلار تا 69 دلار تعیین شده است.

اگر پرچمدار جدید ال جی یعنی LG G6 را خریداری کرده اید. حتما به قاب محافظ آن نیز نیاز خواهی داشت.

تنها یک روز بعد از معرفی رسمی، VRS Design پنج قاب محافظ ال جی جی 6 را برای ارسال به سراسر دنیا عرضه کرد و انتظار می‌رود تا زمان رسیدن این گوشی به بازارهای جهانی، قاب‌های آن نیز به فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی برسند. این محصولات به اندازه‌ای زیبا و شکیل هستند که خودشان به تنهایی مشوق شما برای خرید گوشی می‌شوند! گفتنی است با کلیک بر روی نام هر قاب محافظ ال جی جی 6 ، به صفحه خرید آن در وب سایت فروشنده منتقل خواهید شد.

قاب محافظ VRS Design Crystal Bumper برای ال جی جی 6  ( قیمت 29 دلار )

اولین مدل قاب محافظ ال جی جی 6 مدل VRS Design Crystal Bumper است. که قیمت 29 دلار برای آن در نظر گرفته شد. یکی از لوازم جانبی ال جی جی 6 که پیش می شود فروش نسبتا بالایی داشته باشد. جنس این قاب تماما کریستال می باشد. از پشت این قاب، بدنه گوشی به خوبی مشخص است، چرا که جنس آن کریستالی بوده و برخلاف دیگر انواع قاب‌ها در این سبک، فریم آن رنگی در نظر گرفته شده است. ایده اصلی این قاب محافظ ال جی جی 6 اجازه‌دادن به تماشای طراحی زیبای گوشی است، چرا که دیگر کیف‌های محافظ، کل بدنه را در بر گرفته و آن را به طور کامل می‌پوشانند. کل قاب کریستالی است، اما پنج مدل مختلف برای آن عرضه شده که در هر یک، رنگ فریم متفاوت است. این رنگ‌ها شامل طلایی، خاکستری، آبی، نقره‌ای و رز گلد هستند.

قاب محافظ VRS Design Crystal Bumper برای ال جی جی 6 قاب محافظ VRS Design Crystal Bumper برای ال جی جی 6 قاب محافظ VRS Design Crystal Bumper برای ال جی جی 6  قاب محافظ VRS Design Crystal Bumper برای ال جی جی 6

قاب محافظ VRS Design Simpli Mod for LG G6 برای ال جی جی 6 (قیمت 24 دلار )

این مدل که ارزانترین مدل از قاب محافظ شرکت وی ای اس برای ال جی است. با وجود اینکه ظاهر بسیار زیباترین نسبت به مدل قبلی دارد.اما برخلاف مدل قبلی تمام گوشی مشخص نیست. بخصوص پنل پشت گوشی. Simpli Mod نام قاب محافظ ال جی جی 6 دیگری است که بر خلاف محصول قبلی ظرافت گوشی را حفظ نمی‌‎کند، اما در عوض ظاهر فوق‌العاده شکیلی به آن می‌بخشد. پشت قاب از جنس چرم بوده و در فریم بسیار محکم آن شیارهایی برای دسترسی راحت و مستقیم به کلیدهای فیزیکی تعبیه شده است. تنوع رنگ را باید از دیگر نکات مهم قاب‌های سری Simpli Mod دانست.

قاب محافظ VRS Design Simpli Mod for LG G6 برای ال جی جی 6 (قیمت 24 دلار )

قاب محافظ VRS Design Simpli Mod for LG G6 برای ال جی جی 6 (قیمت 24 دلار )

قاب محافظ VRS Design Simpli Mod for LG G6 برای ال جی جی 6 (قیمت 24 دلار )

قاب محافظ  VRS Design High Pro Shield for LG G6  (قیمت 26 دلار )

سومین سری از قاب محافظ  ال جی جی 6 سری High Pro Shield می باشد. و همانطور که از نام آن پیداست (محافظت بالا)، از گوشی همه جانبه محافظت می‌کند. این قاب ضدضربه بوده و ضخامت نه چندان بالای آن سبب می‌شود تا گوشی در زمان‌ سقوط از ارتفاع‌های تقریبا زیاد و همچنین برخورد ضربات محکم، سالم باقی بماند. جنس بدنه پشتی آن آلومینیومی بوده و نگه داشتن آن در دست حس فوق‌العاده‌ای را به کاربر منتقل می‌کند. این قاب را باید یکی از محبوب‌ترین محافظ‌ها برای گوشی ال جی جی 3 دانست که در زمان خود فروش زیادی داشت. رنگ بدنه ثابت است، اما مجددا برای فریم آن پنج رنگ طلایی، خاکستری، آبی، نقره‌ای و رز گلد عرضه شده است.

قاب محافظ VRS Design Layered Dandy for LG G6 ( قیمت: 34.99 دلار)

باز هم به یک قاب محافظ ال جی جی 6 از جنس چرم برخورد می‌کنیم که علاوه بر محافظت از گوشی، می‌تواند نقش کیف پول را نیز برای کاربر ایفا کند. این کیف از کنار باز شده و بر روی آن قسمت‌هایی برای قرار دادن کارت‌های اعتباری و پول نقد تعبیه شده است. سری Layered Dandy را باید از جمله خاص‌ترین محصولات شرکت VRS Design دانست که با وجود دو منظوره بودن و استفاده از چرم، طراحی ظریفی داشته و نگه داشتن آن در دست حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. این قاب محافظ ال جی جی 6 را می‌توان در چهار رنگ قرمز، مشکی، مشکی قرمز و قهوه‌ای تهیه کرد.

قاب محافظ VRS Design Genuine Leather Diary for LG G6 ( قیمت 69 دلار )

آخرین سری لوازم جانبی ال جی جی 6 ساخت شرکت VRS قاب چرمی Genuine Leather Diary است. قاب‌های سری Genuine Leather Diary را باید محصولاتی فوق‌العاده شکیل دانست که البته قیمت بسیار بالایی دارند. همانطور که از نام آن مشخص است، این محصول چند منظوره بوده و از چرم مرغوب ساخته شده است. کمتر قابی در بازار 70 دلار قیمت دارد، به همین دلیل می‌توانیم به کیفیت بسیار بالای این قاب محافظ ال جی جی 6 پی ببریم. آخرین محصول عرضه شده توسط VRS Design برای پرچمدار جدید ال جی، در سه رنگ قهوه‌ای، آبی و قرمز کبود عرضه شده است.

خرید لوازم جانبی ال جی جی6

منبع: phonearena

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید
    ایا گارد محافظ الجی جی 6 بر روی
    الجی جی 6 پلاس میخورد
    و مشکلی ندارد؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن