فناوریموبایل

ال جی جی 6 در 3 رنگ به بازار می آید

تصویری جدیدی از LG G6 پرچمدار 2017 ال جی لو رفته است. که نشان می دهد این گوشی در چهار رنگ Mystic White, Astro Black, and Ice Platinum عرضه می شود.
هم تویت فاش شده کوالکام و هم تویت افشاگر معروف ایوان بلس تصویر مشابهی را منتشر کردند. که تصویری از رنگ بندی ال جی جی 6 پرچمدار آینده این شرکت را نشان می دهد.

 فا‌ش‌کننده توییتری معروف، ایوان بلس (Evan Blass با نام کاربری evleaks@ در توییتر)، تصویر جدیدی را منتشر کرده است. بر اساس تصویری که دراین تویت منتشر شده است. ال جی جی 6 دارای رنگ آسترو سیاه, ماستیک سفید, یخی پلاتینی است.
در توییتی که شرکت کوالکام منتشر کرده، تصاویر گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ منتشر و در آن از متن «یک نمایشگر فیلم در دستان شما» استفاده شده است. علاوه بر این، در توییت یادشده به فناوری دالبی ویژن و پردازنده‌ی اسنپدراگون اشاره شده است. احتمالا این تصاویر توسط کوالکام برای نشان دادن نمونه‌هایی از ویدیوهای HDR و نیز پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در جی ۶ منتشر شده است. همچنین جی ۶ از نسبت تصویری ۲ به ۱ بهره می‌برد.

یکی از توییت‌های evleaks که دو روز قبل در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شد به رنگ‌های مشکی، یخی و سفید اشاره داشت. از دیگر مشخصات محصول مورد بحث می‌توان به دوربین دوگانه‌ی پشتی آن اشاره کرد و علاوه بر این گوشه‌های نمایشگر جی ۶ گرد شده است. البته باید توجه داشته باشید که این صفحه‌نمایش از نوع خمیده نیست. اسپیکر این محصول در لبه‌ی پایینی قرار گرفته است. گوشی‌ ال‌جی جی ۶ از درگاه یواس‌بی نوع سی بهره می‌برد و در لبه‌ی سمت چپ آن دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. در لبه‌ی سمت راست دستگاه شاهد جایگاه نانو سیم‌کارت و درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی هستیم.

مشخصات کامل ال جی 6

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن