اخبارفناوری

گلکسی اس 8 سامسونگ 21 آوریل رونمایی می شود!

در حالی که قبلا خبرهای دریافتی از تاریخ انتشار و رونمایی گلکسی اس 8 به 29 مارس اشاره کرده بود. بر اساس گزارش دریافتی جدید پرچمدار سال 2017 سامسونگ یعنی galaxy s8 در تاریخ 21 آوریل رونمایی می شود!

این اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 8 که از چندین منبع مختلف بیان شده است. آنها ادعا می کنند که پرچمدار جدید سامسونگ در دو نسخه galaxy s8 و galaxy s8 plus عرضه می شود.

همانطور که قبلا نیز شنیده اید هر ورژن این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده خوش دست مشابه پرچمداران قبلی سامسونگ اج هستند.

هر دو مدل جدید گلگسی اس 8 دارای اسکنر عنبیه و گودی کمتر در قسمت جلوی گوشی هستند.

در مقایسه با گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج  مدل جدید گلکسی یعنی S8 دارای حاشیه کمتر در بالا و پایین هست. و لوگوی سامسونگ به پشت گوشی انتقال داده شد.

آن طور که تصاویر درز شده به بیرون نشان می دهد. سنسور اثر انگشت به پشت گوشی انتقال داده شد. و فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد بود. اما می توانید هدفون را با استفاده از دانگل به گوشی وصل کرد. از آنجا که سامسونگ از شارژ بی سیم برای پرچمداران جدید خود استفاده کرده است. و نباید انتظار داشت که جک هدفون هنور کاربرد داشته باشد. سامسونگ در حال جایگزین کردن تکنولوژی بی سیم بر روی گوشی های جدید می باشد.

کیفیت دوربین گلکسی اس 8 نسبت به سری S7 بسیار بهتر شده است.

همچنین از پورت USB Type-C برای شارژ استفاده می شود. و با حافظه داخلی 64 گیگ عرضه می شود. و دستیار AI نیز همراه این گوشی عرضه خواهد شد.

در مورد لوازم جانبی گلکسی اس 8 به DeX اشاره کرد. با  استفاده از داکی با نام DeX می توان با اتصال گوشی به داک، از آن به‌عنوان سیستم دسکتاپ بهره ببرید

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن