پیش فرض

نسخه جدید اینستاگرام و قابلیت های کاربردی آن

 

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است. اکثر هنرمندان و شخصیت های معروف جامعه بر روی این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند. هر نسخه جدید از اینستاگرام که ارائه می شود قابلیت هایی هم به آن افزوده می شود. در آخرینبه روز رسانی اینستاگرام چند قابلیت کلیدی به آن افزوده شده که به بررسی آنها می پردازیم.

بوکمارک کردن پست های محبوب

در حین مرور کردن صفحه instagram پست هایی هستند که برایتان جذاب و محبوب هستند. ممکن است در آن لحظه وقت کافی برای مرورکر آنها نداشته باشید. یا اینکه بخواهید این پست ها را ذخیره کنید.

اینستاگرام جدید این امکان را به شما داده است. تا پست های محبوب خود را بوکمارک کنید و هر زمان که بخواهید آن ها را مشاهده و مرور کنید. در حقیقت شما می‌توانید از هر پستی که خوشتان می‌ آید، آن را ذخیره کنید، و هر زمان که تمایل داشته می‌توانید به کلیه‌ پست‌هایی که بوک‌مارک کردید به صورت یک‌جا دسترسی داشته باشید. تب جدیدی که پروفایل شما اضافه شده است که عکس‌هایی که بوک‌مارک کردید، در این قسمت ذخیره می‌شود.

غیر فعال کردن کامنت ها در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که instagram داشت. دردسر کامنت های کاربران بخصوص برای هنرمندان و شخصیت های معروف جامعه بود. پای هر پستی هزاران کامنت خوب و بد گذاشته می شد. بخصوص در جامعه ما که بعضی از کامنت جنبه منفی و توهین آمیز داشته بود. خیلی از کاربران بخاطر همین کامنت های توهین آمیز ترجیح میدادند که کلا بر روی اینستاگرام فعالیت نکنند. حالا اینستاگرام با افزودن قابلیت غیر فعال سازی کامنت ها این مشکل را برطرف کرده است.

در نسخه جدید instagram قابلیت غیر فعال کردن کامنت ها اضافه شده است. پس از اینکه پست خود را منتشر کردید، کافی است در بالا سمت راست پست، گزینه سه نقطه را انتخاب کنید و سپس گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنید. با فعال کردن این گزینه کسی قادر به گذاشتن کامنت برای این پست شما نخواهد بود. برای فعال کردن گذاشتن کامنت هم باید به همین مسیر بروید و گزینه Turn On Commenting  را انتخاب کنید.

 

 

 

استریم زنده ویدئو ها:

یکی از نقاط ضعف اینستاگرام عدم امکان اشتراک گذاری ویدئو بود که در نسخه های جدید این قابلیت نیز به آن افزوده شد. امکان استریم زنده ویدئویی، از دیگر قابلیت‌های کاربردی است که در نسخه آخر اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت کاربردی، کاربران امکان ارسال ویدئوهای زنده را دارند. از طریق بخش Stories، می‌توانید ویدئوهای زنده ارسال کنید. این قابلیت به زودی برای کاربران خارج از آمریکا فعال خواهد شد.

ارسال تصاویر حذف شونده در زمان مشخص:

اینستاگرام از دیگر اپلیکیشن ها مثل اسنپ چت نیز کپی برداری کرده است. امکان ارسال تصاویر محو شونده زمان‌دار به دوستان خود، از دیگر قابلیت‌های خوب نسخه جدید اینستاگرام است. درست مانند اسنپ‌چت می‌توانید، پس از مدتی عکس به صورت خودکار حذف می‌شود.

 

لینک دانلود نسخه جدید اینستاگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن