فناوریموبایل

ال جی جی 6 – مشخصات و ویژگی ها بدنه شیشه ای, شارژر وایرلس

گزارش های جدید به روز شده از کره جنوبی رسیده است که تائید می کند. گوشی های هوشمند پرچمدار آینده ال جی یعنی LG G6 دارای پنل پشتی و جلویی تمامی شیشه ای خواهد بود. جانشین ال جی جی  بدون شک دارای طراحی ماژولار نخواهد بود. و اولین گوشی در سلف خود هست که طراحی ماژولار را کنار خواهد گذاشت.

در حالی که ال جی جی 4 با بدنه تماما پلاستیکی عرضه شد. و ال جی جی 5 با بدنه فلزی روانه بازار شد. ال جی G6 گل سرسبد بازار موبایل کره جنوبی و پرچمدار 2017 این شرکت یک گوشی با صفحه نمایش منحنی و بدنه تمام شیشه ای خواهد بود.

آن طور که مشخص است ال جی قصد دارد از یک پانل شیشه ای 2.5D استفاده کند که توسط شرکت بیل تولید می شود.

پنل جلویی این گوشی هم شیشه ای و نیمه خمیده مشابه گلکسی اس 7 خواهد بود.

اما آنچه که حتمی است اینکه این گوشی طراحی ماژولار نخواهد بود.

البته گزارش شده است که ال جی جی 6 با یک گوشی دارای پنل شیشه ای سه بعدی به بازار خواهد آمد. منحنی بودن لبه های گوشی  آن هم برای گرفتن بهتر گوشی است. همچنین شایعه شده است که این پنل توسط C&S Glass ساخته می شود.

برای بسیاری از مصرف کنندگان تصمیم ال جی به استفاده از بدنه شیشه ای به جای فلزی در کاملا کیج کننده است. البته این اقدام ال جی در استفاده از پنل شیشه ای براق در گوشی ال جی جی 6 بخاطر اضافه کردن ویژگی شارژر بی سیم به این گوشی است.

استفاده ال جی از طراحی شیشه ای برای ال جی جی 6 چندان عجیب نیست. چرا که سامسونگ و اپل نیز در حال ساخت گوشی های شیشه ای برای سال 2017 هستند.

بر اساس اطلاعات به بیرون درز شده از این گوشی , ال جی جی 6 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی QHD با رزولوشن  2560 در 1440 ,  همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون 835  است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر از این گوشی باید تا زمانی رونمایی از آن در کنگره CES 2017 منتظر ماند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن