فناوریموبایل

تصویر منتشر شده از دیزاین آیفون 8 – مشابه galaxy s8

هر روز شایعه ی جدید درباره آیفون 8 پرچمدار اپل منتشر می شود. البته شرکت اپل تا کنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است. البته با انتشار این تصاویر تا حدودی مشخصات گوشی آیفون 8 معلوم شده. و شایعات درباره ویژگی های ظاهری این گوشی را تائید کرده است. هم اکنون ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد پرچمدار جدید اپل یعنی گوشی آیفون 8 از یک دیزاین باریک و نوارلمسی تاچ بار برخوردار است.

آنگونه که تصاویر درز شده از آیفون در این روزها منتشر می شود. نشان از شباهت این گوشی به گلکسی اس 8 سامسونگ دارد.  و خصوصا ویدئویی که امروز منتشر شده است. تا حدودی تائید می کند که آیفون 8 به پرچمداران شبیه سامسونگ بسیار نزدیک شده است. از جمله این شباهت ها می توان به حذف دکمه هوم, حذف حاشیه گوشی در قسمت پایین, استفاده از پنل های OLED , نوار لمسی تاچ بار, و لبه های این گوشی که به galaxy s8 شباهت دارد.

ویدیویی از طرح مفهومی آیفون 8 توسط کاربری به نام Apple Designer در یوتیوب منتشر شده است که در آن می‌توانیم نوار تاچ‌بار را مشابه آنچه در مک‌بوک پرو 2016 دیدیم، مشاهده کنیم.

همچنین در این ویدیو به طراحی فوق باریک آیفون 8 اپل اشاره می‌شود. علاوه بر این به گفته‌ی ValuWalk، اپل از پورت تاندربولت 3 استفاده خواهد کرد که به شارژ سریع دستگاه و نرخ انتقال سریع‌تر اطلاعات تا ۴۰ گیگابایت در ثانیه کمک می‌کند.

گفته می‌شود آیفون 8 از نمایشگر اولد منحنی بهره خواهد برد و در سه نسخه‌ معرفی می‌شود. ضمن اینکه به نظر می‌رسد یک نسخه‌ی آلومینیومی در بین سه مدل مورد نظر وجود خواهد داشت.
از انجا که سامسونگ نمایشگر OLED آیفون 8 را تولید می کند. سنسورهایی داخل این صفحه نمایش تعبیه خواهد شد و لبه‌های آن مانند گلکسی اس 7 اج کارایی‌های مختلفی خواهند داشت.

iPhone 8
iPhone 8

همان گونه که درپرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 دکمه هوم حذف شده و حاشیه گوشی در بالا و پایین به شدت کاهش یافته است. حالا همین تغییرات را درپرچمدار جدید اپل یعنی آیفون 8 مشاهده می کنیم. دکمه هوم از آیفون 8 حذف می‌شود و این گوشی اولین آیفونی خواهد بود که بدون دکمه هوم آن را می‌بینیم. علاوه بر این قرار است اپل از پردازنده‌ی A11 مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در پرچم‌دار بعدی خود استفاده کند که این تراشه توسط TSMC تولید می‌شود. این پردازنده نسبت به نسل قبلی ۳۰ درصد قوی‌تر  و مصرف آن ۲۰ درصد کمتر است.

علاقمندان به لوازم جانبی آیفون 8 مطمئن باشند که به هیچ وجه لوازم جانبی آیفون 7 بر روی آیفون 8 سازگار نخواهد بود.
قرار است آیفون 8 به  قابلیت‌های امنیتی جدیدی مجهز شود که می‌تواند به رمزگذاری و اسکن چهره و عنبیه چشم اشاره کرد. به گفته‌ی International Buisness Times، این ویژگی با نام Retina Eye Scanner شناخته می‌شود.

مینگ چی کو از KGI Securities گفته است:

به نظر ما یکی از دلایل استفاده از شیشه به جای آلومینیوم در آیفون‌های جدید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مربوط می‌شود. برای اطمینان از حفظ عملکرد برتر، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان EMS توسعه و ساخت شارژر بی‌سیم اپل را بر عهده خواهند داشت، چرا که باید تست‌های دقیقی روی آن صورت گیرد

منبع news republic

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن