فناوریموبایل

انتشار تصاویر پرچمدار 2017 ال جی G6 – قاب پشت و دوربین های دوگانه

سرنوشت پرچمداران موبایل مثل گلکسی اس 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل تا حدودی مشخص شده است. حداقل یک تصویر رسمی از آنها به بیرون درز شده است. به نظر می رسد این دو شرکت سریعتر از ال جی پرچمدار خود را به بازار می فرستند. اما در مورد سر نوشت پرچمدار ال جی جی 6 هنوز بازار شایعات داغ است. و هیچ اطلاعات دقیقی از این گوشی به بیرون درز نشده است.تنها چیزی که قطعی شده است. اینکه پرچمدار گوشی های ال جی در کنگره جهانی موبایل بارسلون سال 2017 گوشی هوشمند LG G6 خواهد بود.

تا اینکه:

اوایل امروز تصویری از گوشی ال جی جی 6 توسط OnLeaks بر روی تویتر منتشر شد. تصویر منتشر شده فقط ظاهر پشت دستگاه را تائید می کرد. آن طور که تصویر نشان می دهد. گوشی LG G6 دارای دو دوربین عقب و سنسور اثر انگشت جاسازی شده است. آن طور که جزئیات ارائه شده نشان می دهد دریک نگاه کلی ال جی جی 6 چندان دورتر و فراتر از ال جی جی 5 نیست.

با این حال صفحه نمایش 5.3 اینچی quad-HD که کاملا تخت می باشد. بر عکس ال جی جی 5 که صفحه منحنی داشته بود. همچنین این تصاویر تائید می کند که گوشی هوشمند LG G6 همان طراحی مدولار ال جی G5 را ندارد.

در مورد لوازم جانبی ال جی جی 6 بدانید که اگر این تصویر فاش ال جی جی 6 درست باشد. بدون شک لوازم جانبی ال جی جی 5 با LG G6 سازگار نخواهد بود. دوست داران لوازم جانبی برای وصل کردن هندزفری ال جی جی 5 تنها با استفاده از برداشتن قسمت پایینی امکان پذیر هست.

در تصاویر رنده شده ال جی جی 6 نشان می دهد که هیچ بخش قابل جدا شدنی وجود ندارد. که ممکن است ناامید کننده باشد. اما حداقل اینکه ال جی جک هدفون 3.5 میلیمتری را در گوشی جدید خود حذف نکرده. بلکه آن را می توان در لبه بالایی دستگاه مشاهده کرد. ال جی جی 6 مجهز به یک پورت USB نوع C همراه با میکروفون جداگانه روانه بازار خواهد شد.

گوشی ال جی جی 6 برخلاف تمام گوشی های قبلی ال جی خواهد بود. پنل پشتی این گوشی شیه ای و تماما مات خواهد بود. البته شایعه ای استفاده و به کار بردن (مواد فلزی بسیار بازتابنده) برای قاب پشتی G6 وجود دارد.

انتظار می رود ال جی جی 6 درکنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شود.

البته تا زمانی که جزئیات کاملی از این گوشی ارائه نشود. تولید کننده لوازم جانبی ال جی نمی توانند برای این گوشی لوازم جانبی طراحی و تولید کنند. بخصوص قاب ال جی G6 که باید منتظر رونمایی و معرفی رسمی این گوشی باشند.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن