سرگرمی

تاثیرگذارترین عکس های سال 2016 به انتخاب رویترز

اواخر هر سال میلادی ترین های جهان انتخاب می شوند. مثلا برترین عکس ها, برترین بازیکنان, برترین فیلم ها, برترین ماشین,ساختمان ها, شهرها, افراد و شخصیت ها. سال 2016 میلادی کمتر از سه روز دیگر به پایان می رسد. در این روزها بازار ترین ها گرم هست. یکی از موضوعات داغ خبری این روزها انتخاب برترین ها از سوی مجلات و خبرگذاری های مختلف جهان هست. تاثیر گذارترین عکس های جهان در سال 2016 به انتخاب خبرگذاری رویترز پست امروز فارس کالا پلاس است. عکس هایی که واقعا زیبا و تاثیر گذار هستند. بعضی از این تصاویر را نتوانسته ایم بر روی سایت قرار دهیم.

 

این گاو شیرده در حال بو کردن و نوازش گربه‌ای در یک گاوداری در شهر گرنبی (Granby) کاناداست.

در سال 2016، تعداد 23 پاندای غول‌پیکر (Giant Panda) در پایگاه پژوهشی تولید مثل پانداهای غول‌پیکر چنگدو (Chengdu)، شهری در استان سیچوان (Sichuan) کشور چین متولد شدند. در این تصویر، یکی از بچه‌پانداهای غول‌پیکر در حال افتادن از استیج بود که لحظه سقوط این حیوان دوست‌داشتنی، یکی از تاثیرگذارترین عکس های سال 2016 را رقم زد.

نگاره بالا، نگاه غضب‌ناک دختری به یک نیروی پلیس ضد شورش را در جریان اعتراضات مردمی به سالگرد کودتای نظامی سال 1973 سانتیاگوی شیلی به تصویر کشیده است. این عکس در تاریخ 11 سپتامبر 2016 (21 شهریور 1395) گرفته شد.

بیورن (Bjorn)، پسربچه‌ای 5 ساله، در ابتکاری جالب، با این دو پروانه بوفی (Owl Butterfly) لبخند می‌زند. این عکس، یکی از تاثیرگذارترین عکس های سال 2016 بود که در نمایشگاهی با نام پروانه‌های پرشور (Sensational Butterflies) واقع در موزه تاریخ طبیعی لندن به ثبت رسید.


یکی از معترضین تغییر قانون کار در نانت فرانسه، در حرکتی جالب، گلوله حاوی گاز اشک‌آور را با استفاده از راکت تنیس به سمت پلیس ضد شورش فرانسه برمی‌گرداند.


یک تنبل (Sloth)، میله گاردریل یک بزرگراه در اکوادور را چسبیده است. پلیس بزرگراه در حالی این جانور را دید که ظاهرا به خاطر گذر از جاده خسته شده و در حال استراحت بود. بنا به گفته‌ی رویترز ، این حیوان پس از معاینه دام‌پزشک و اطمینان از سلامتی کامل، به زیست‌گاه طبیعی خود بازگردانده شد.

این مدل هندی و قربانی اسیدپاشی، در حال آماده‌سازی جهت رفتن بر روی صحنه مد نیویورک در نمایشگاه مد بهاره/تابستانه سال 2017 در منطقه منهتن است. رشما قریشی (Reshma Quereshi) چند ماه پیش مورد حمله افراد اسیدپاش قرار گرفت.

این تصویر یک جادوگر پرنده نیست؛ در این عکس یک هواپیمای کنترل از راه دور را مشاهده می‌کنید که در هنگام غروب آفتاب روز هالووین سال 2016 در شهر انسینیتاس (Encinitas) ایالت کالیفرنیا به پرواز درآمد.


در تصویر بالا دو اسب سر خود را از پنجره کوچک اصطبلشان خارج کرده‌اند. این عکس در نزدیکی یکی از روستاهای کشور یونان و در تاریخ 27 می 2016 (7 خرداد 1395) گرفته شده است.

یک بازرگان ژاپنی محو تماشای زیبایی شکوفه‌های گیلاس در یکی از باغ‌های شهر توکیوی ژاپن است. این تصویر فوق‌العاده در تاریخ 1 آوریل 2016 (13 فروردین 1395) به ثبت رسیده و یکی از تاثیرگذارترین عکس های سال 2016 از نگاه خبرگزاری رویترز لقب گرفته است.

یک خدنگ راه‌راه (banded mongoose) در حال بازی کردن با کدوحلوایی هالووین، در یکی از باغ‌وحش‌های کشور چین است.

 


این عکس در تاریخ 1 آگوست 2016 (11 مرداد 1395) گرفته شده و بازدیدکنندگان یکی از ترسناک‌ترین پل‌های جهان در چین را به تصویر کشده است.

 

برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن