شبکه های اجتماعیفناوری

اینستاگرام ویژگی های بیشتری به Stories اضافه می کند!

Stories یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام که با موفقعیت از اسنپ چت کپی کرده است. تا کنون به نظر م رسید که این ویژگی به خوبی دریافت شده است. اکنون اینستاگرام به کاربران اجازه داده که کارهای بیشتری با آن انجام دهند. در به روز روسانی این ویژگی اینستاگرام به کاربران خود اجازه داده است, تا پست هایشان را با شکلک, استیکر, مکان و.. افزایش دهند.

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. اکنون به نظر می رسد این شبکه اجتماعی به جای خلاقیت سعی در کپی برداری از دیگر اپلیکیشن ها دارد.

یکی از ویژگی های اسنپ چت این است که پست های شما می تواند شامل شکلک های گوناگون, اطلاعات مربوطه مانند محل شما باشد. حتی ویژگی های مانند geofilters  که اطلاعات خاص از جایی که شما در آن هستید را پوشش دهد.

همانطور در تصویر بالا مشاهده می کنید. کاربران می توانند استیکرهایی اضافه کنند که نشان دهند مکان, زمان, حتی استیکر مناسب های فصلی که فرا رسیدن جشن کریسمس و هانوکا را به پست های خود اضافه کنند. همچنین یکی از ویژگی های آن اینکه کاربران می توانند Stories های خود در 24 ساعت گذشته را دانلود کنند.

همه اینها به نظر می رسد نشان دهنده این باشد که شاید در نهایت ایسنتاگرام راه اندازی استیکر را برای نمایش مشخصات عمومی به کار گیرد.

وقتی TechCrunch در این مورد از آنها سئوال کرد. این شرکت چنین پاسخ داد که:

ما در حال کار کردن بر روی ابزاری خلاق هستیم که ماه آینده راه اندازی می شود. که به جامعه ما گزینه های همه کاره و سرگرم کننده ی بیشتری می دهد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن