اخبار

اپل سفارش نماشگرهای 27 اینچی ال جی 5K LG UltraFine را شروع کرد!

قبلا هم در بخش اخبار فناوری فارس کالا گفته بودیم که اپل و ال جی قصد همکاری در زمینه تولید مانیتور برای مک بوک پرو دارند. مانیتورهایی که جایگزین تاندربولت اپل خواهند شد. گزاش های رسیده نشان می دهد که اپل شروع سفارش مانیتورهای 27 اینچی 5K ال جی موسوم به LG UltraFine را شروع کرده است. البته شروع سفارش این مانیتورها قرار بود که در دسامبر آغاز شود. اما با یک ماه تاخیر از سوی ال جی از اول سال جدید شروع می شود. اپل امروز ثبت سفارش آنلاین مانیتورهای 27 اینچی 5K LG UltraFine پذیرفته است.

ویژگی این  مانتیورها پشتیبانی از پورت  USB-C تاندرلولت 3 است. که اجازه می دهد کاربران از تمامی امکانات MacBook Pro استفاده کنند. اپل و ال جی توافق کرده اند به جای توسعه مانیتور تاندربولت به ساختن یک مانیتور جدید برای مک بوک پرو همکاری کنند.

مانیتور جدید ال جی دارای دوربین، میکروفون، اسپیکر و خروجی یو‌اس‌بی است. باید بدانید که مک‌بوک‌ پرو خود از ۴ درگاه Thunderbolt 3 از نوع یو‌اس‌بی تایپ C با قابلیت اتصال شارژر، درگاه یو‌اس‌بی و درگاه تصویر بهره می‌برد.

بر اساس گزارش فروشگاه آنلاین شرکت اپل اولین سفارش مانیتورهای 27 اینچی5K LG UltraFine با قیمت 974 دلار از 27 دسامبر پذیرفته خواهد شد و 28 دسامبر تحویل داده می شود. به این معنی که شما قادر نخواهی بود برای هدیه کریسمس این مانیتورها را سفارش دهید.

البته قیمت 974 دلار برای نمایشگر های ال جی5K LG UltraFine برای یک مدت محدود خواهد بود. و قرار بود تا 31 دسامبر به قیمت MSRP اصلی یا 1299 دلار بر میگردد. البته اپل تصمیم گرفته است. این سطح قیمت را تا 31 مارس 2017 تمدید کند مشتریان تا آن زمان وقت دارند تا نمایشگر 27 اینچی 5K ال جی را با قیمت 974 دلار خرید کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن