فناوریموبایل

اچ تی سی اوشن نوت به پیروی از آیفون 7 اپل جک هدفون را حذف کرد!

HTC Ocean Note پرچمدار جدید 2017 کمپانی تایوانی اچ تی سی, گوشی هوشمندی که انتظار می رود ناکامی های چند سال اخیر این شرکت را جبران نماید. تاکنون اخبار و شایعات از مشخصات کلی این گوشی منتشر شد. اما حالا خبری منتشر شده که اچ تی سی به پیروی از آیفون 7 جک هدفون را از گوشی اچ تی سی اوشن نوت حذف کرده است. اچ تی سی اوشن نوت یکی از سه مدل گوشی HTC است که در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد.

قبل از پایان سال 2016 میلادی اطلاعات ظاهر شده از گوشی هوشمند HTC Ocean Note نشان از آن دارد که این شرکت جک 3.5 هدفون را از فبلت اچ تی سی اوشن حذف کند. اچ تی به پیروی از اپل برای دومین بار هست که جک هدفون را از گوشی خود حذف کرده است. و از این جهت حتی از پیکسل گوگل نیز پیشی گرفته است.

البته اچ تی قبلا در گوشی HTC 10 evo (بولت) نیز جک هدفون را حذف کرده است. و از این لحاظ از پیکسل گوگل نیز پیشی گرفته هست.

گفته می شود که گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) دارای نمایشگری بین ۵.۵ و ۵.۷ اینچی است و همانطور که در رندرهای ارائه شده از این گوشی دیده می شود، هیچ دکمه فیزیکی اصلی در پنل جلویی آن دیده نمی شود؛ اما به جز دکمه هوم یک چیز دیگر نیز در این گوشی از دست رفته است. سوکت هدفون ۳.۵ میلیمتری در گوشی اچ تی سی اوشن نوت دیده نخواهد شد.

HTC Ocean Note
HTC Ocean Note

روز جمعه Pocketnow متوجه شده است که گوشی هوشمند اچ تی سی 2017 بدون جک 3.5 میلی متری روانه بازار می شود. اچ تی سی اولین شرکتی بود که به پیروی از اپل جک هدفون را از گوشی اچ تی سی 10 بولت حذف کرد.

گفته می‌شود که HTC برای جبران فقدان پورت هدفون در گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)، قصد دارد از فناوری صوتی تطبیقی رونمایی کند که به صورت خودکار صداها را بر اساس سر و صدای محیط تنظیم می‌کند.

برای بررسی تخصصی و دقیق اچ تی سی اوشن باید تا زمان معرفی رسمی این موبایل هوشمند از سوی اچ تی سی منتظر ماند.

بر اساس تصاویر رندر شده می توان اچ تی سی اوشن نوت را یک گوشی باصفحه نمایش بین 5.5 و 5.7 اینچ, فاقد دکمه فیزیکی هوم دانست البته شایعاتی در فون آرنا منتشر شده که ادعا می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش منحنی مشابه Samsung Galaxy S7 edge خواهد بود.

در مورد دوربین اچ تی سی اوشن نوت جزئیات دقیق آن منشتر نشده اما گزارش ها و شایعات منتشر شده حکایت از این دارد که HTC Ocean Note از یک دوربین منحصر به فرد بهره ببرد. در واقع انتظار می‌رود این دوربین بالاترین امتیاز را از DxOMark بگیرد و عملکردی بهتر از دوربین گوشی هوشمند پیکسل گوگل خواهد داشت.

از دیگر مشخصات گوشی اچ تی سی اوشن نوت می توان به وجود درگاه USB نوع C اشاره کرد. یک گوشی تک سیم کارته 4G LTE است. طبق شایعات منتشر شده این تلفن هوشمند مجهز به تراشه هلیو پی 15 و ۳ گیگابایت حافظه رم باشد

درباره زمان عرضه این گوشی به نظر می رسد که Ocean Note در کنار Ocean Master و Ocean Smart در سه رنگ سیاه, قرمز, آبی روز 12 ژانویه معرفی خواهد شد. و فروش آن از 27 ژانویه آغاز خواهد شد.

منبع: ibtimes.com

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن