فناوریموبایل

لوازم جانبی گلکسی اس 8 در کنگره MWC 2017 رونمایی خواهند شد!

با وجود اینکه تصاویری از گلکسی اس 8 منتشر شد. اما سرنوشت لوازم جانبی این گوشی هنوز مشخص نیست. اما از آنجا که سامسونگ در ارائه گلکسی نوت 7 شکست بسیار بدی خورده. پس نهایت احتیاط را به کار خواهد برد. تا پرچمدار جدیدش به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار نشود.

پس شرکت کره ای تولید کننده لوازم جانبی منتظر دریافت مشخصات و جزئیات کامل این گوشی از سوی سامسونگ هستند. افراد و شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید, واردات و فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند. و منتظر هستند تا ببیند لوازم جانبی galaxy s8 چه خواهد بود. البته سامسونگ خودش به تولید کنندگان لوازم جانبی سرنخ و مشخصات محصولات را می دهد.

طبیق گزارش منتشر شده در سم موبایل, سامسونگ اعلام کرده است که تمام لوازم جانبی گلکسی اس ۷ و به خصوص محصولات محبوبی نظیر قاب‌های محافظ سری Clear View ،LED View ،S View و البته قاب‌های دارای کیبورد فیزیکی، برای اسمارت فون اس ۸ نیز عرضه خواهند شد. البته یک قاب محافظ به همراه باتری اضافه نیز که با حالتی مشابه کوله‌پشتی برای اسمارت فون‌های سری اس سامسونگ ساخته می‌شود نیز در میان لوازم جانبی گلکسی اس ۸ جای خواهد داشت؛ نکته‌ی جالب اینجاست که ظرفیت این باتری اضافه که در گلکسی اس ۷ معادل ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود، در اس ۸ کاهش یافته و به ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است. حالا مشخص نیست که آیا این کاهش به دلایل زیبایی‌شناختی انجام شده و یا ظرفیت باتری اس ۸ به اندازه‌ای است که نیازی به ظرفیت‌های بالاتر وجود نخواهد داشت.

البته چند لوازم جانبی دیگر همراه گلکسی اس 8 وجود خواهد داشت. مانند قاب محافظ از نوع چرم آلکانتارا (Alcantara) خواهد بود. این چرم از نوعی ماده‌ی مصنوعی تولید می‌شود که حسی مشابه جیر را به کاربران خواهد داد، اما با این تفاوت که چرم آلکانتارا مقاومت بیشتری در برابر لکه و چرک شدن خواهد داشت.
دیگر لوازم جانبی که همراه این محصول خواهد بود, یک پایه‌ی داک جدید و زیبا خواهد بود. این داک که برای مصارف چند ‌رسانه‌ای نظیر گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم طراحی شده است، دارای پورت‌های ارتباطی متعددی است که تقریبا تمام کابل‌های ارتباطی مدرن که این روزها توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند را پوشش خواهد داد؛ جالب است بدانید که مدت‌ها پیش نیز مدل‌هایی نظیر گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۲، دارای چنین داک‌هایی بودند که از پورت‌های اچ دی ام آی و یو اس بی پشتیبانی می‌کردند.
پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس ۸ و تمام لوازم جانبی آن، در جریان یک کنفرانس جذاب در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که تا حدود سه ماه دیگر و در ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی برگزار می‌شود، رونمایی شوند تا کاربران خاطرات تلخ سری نوت ۷ را به دست فراموشی بسپارند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن