فناوریموبایل

تصاویر و مشخصات گوشی HTC اوشن نوت لو رفت!

HTC طی سالهای اخیر با اوج گیری سامسونگ و ظهور شرکت های چینی در بخش موبایل نتوانسته یک پرچمدار شایسته این شرکت و مورد پسند طرفداران خود ارائه دهد. پرچمداران این شرکت همچنان طبق همان استایل و ظاهر قبلی البته با کمی تغییرات روانه بازار می شد. و مشکلات سخت افزاری آنها هم باعث شد تا کمپانی اچ تی سی طرفداران خود را از دست بدهد.

HTC برای بازگشت به جایگاه خود نیازمند یک پرچمدار قدرتمند با ظاهر جدید و امکانات عالی دارد. به نظر می رسد گوشی هوشمند جدید اچ تی سی که پرچمدار آینده این شرکت خواهد بود, اچ تی سی اوشن نوت باشد که در سه مدل HTC Ocean Note, Ocean Smart and Ocean Master  روانه بازار می گردد. و به احتمال زیاد در کنگره  2017 CES از سه مدل این گوشی رونمایی گردد.

شایعات زیادی تا کنون در مورد شکل ظاهری این گوشی منتشر شده که هیچکدام به واقعیت نزدیک نبوده. مثلا شایع شده بود که HTC Ocean مشابه گلکسی اس 8 سامسونگ از هیچ دکمه فیزیکی نخواهد داشت.  البته تصاویر منتشرشده از قاب محافظ اچ‌تی‌سی اوشن نوت خلاف این موضوع را نشان می‌دهد؛ و از روی تصویر قاب محافظ این گوشی می توان مشخصات ظاهری این گوشی را استخراج کرد. زیرا حفره‌هایی برای دسترسی به دکمه‌های فیزیکی و کلیدهای دوربین وجود دارند. موضوع دیگر در مورد این حفره‌ها، این است که به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی اوشن نوت فاقد درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود؛ زیرا حفره‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است و به‌جای آن از یک درگاه USB نوع C استفاده خواهد شد.


یکی از حفره‌های موجود در قاب محافظ، باعث می‌شود فرض کنیم در اچ‌تی‌سی اوشن نوت از استایلوس استفاده خواهد شد. البته با در نظر گرفتن نام این دستگاه، وجود یک قلم استایلوس کاملا منطقی به نظر می‌رسد. همچنین می‌شود اوشن نوت صفحه نمایشگر بزرگ‌تری از اوشن اسمارت و اوشن مستر خواهد داشت.

تصاویر گوشی HTC اوشن نوت لو رفت!
شایع شده بود که هر سه تلفن هوشمند سری اوشن دارای ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود خواهند بود؛ اما تصویر منتشرشده از قاب محافظ اوشن نوت نشان می‌دهد در پشت این تلفن هوشمند تنها یک دوربین وجود دارد. البته این موضوع به  این معنی نیست که از ترکیب دوربین دوگانه در دیگر مدل‌های سری اوشن استفاده نخواهد شد.

از نظر طراحی؛ انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سری اوشن دارای شباهت‌های زیادی به اچ‌تی‌سی 10 باشند. اوشن اسمارت دارای مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده  است و اوشن مستر پرچم‌دار جدید کمپانی تایوانی خواهد بود. انتظار می‌رود اوشن مستر فاقد دکمه فیزیکی باشد.

منبع gizmochina

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

دانلود فایل لایه باز

بستن